اخبار

اختصاصی بسپار/ چشم انداز جهانی و پیشرفت های اخیر ارگانوژل ها (ژل های طبیعی)

بسپار / ایران پلیمر یک بررسی جدید که اخیراً انجام شده است، دیدگاه جامعی در مورد ژل های ارگانیک ارائه می دهد. پیشرفت های هنرمندانه ای در کاربردهای ژل های ارگانیک به طور سیستماتیک مورد بررسی و چالش های باقی مانده مورد بحث قرار می گیرد.

کاربردهای جدید ارگانوژل ها شامل ضد یخ و ضد رسوب است.
به عنوان نوعی ماده نیمه جامد و به دلیل تقاضای زیاد برای تحقیقات بنیادی و کاربردهای تجربی، ژل ها توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. ژلهای طبیعی ژلهای تشکیل شده با فازهای مایع آلی هستند که از هیدروژلهای نفوذ یافته توسط آب/محلولهای آبی در یک شبکه سه بعدی متمایز می شوند. با توجه به خاصیت نیمه جامد ذاتی خود، ارگانوژل ها ویژگی های منحصر به فرد مختلفی مانند روانکاری سطح و توانایی ضد خشکی را نشان می دهند و علایق خاصی را در کاربردهای مختلف تجربی برانگیخته است.

چشم انداز جهانی
تمرکز اصلی مطالعه ای که به تازگی منتشر شده است، پیشرفت های کنونی ارگانوژل ها نسبت به پیشرفت های اخیر آن ها در چشم انداز جهانی بوده است. ابتدا، درک پایه ای از ارگانوژل ها، اعم از ترکیب اصلی، مکانیسم ژل، استراتژی ساخت و ویژگی منحصر به فرد، به طور کامل خلاصه می شود.

سپس، بر پیشرفت های اخیر در کاربردهای نوظهور ارگانوژل ها، از جمله ضد یخ، ضد رسوب، دستکاری قطرات، دارورسان ، پردازش غذا و غیره تأکید می شود. در نهایت، چالش های باقی مانده و چشم اندازهای آینده ارگانوژل برای روشن کردن رویکردهای جدید ساخت و کاربردهای آینده مورد استفاده قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا