اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ چوب اسکی Rossignol ساخته شده با استفاده از رزین INEOS

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر چوب اسکی جدید حاصل 10 سال تحقیق و توسعه در Rossignol است. تولید کننده لوازم اسکی فرانسوی Rossignol از عرضه یک چوب اسکی جدید و سازگار با محیط زیست با برند “Essential” خبر داد. چوب اسکی های جدید توسط Huntsman و Rossignol در آخرین نمایشگاه JEC World، پیشروترین نمایشگاه بین المللی کامپوزیت در پاریس، تبلیغ شدند.

تصور کنید با یک جفت چوب اسکی که عملکرد عالی، قابلیت بازیافت بالا و ردپای کربن کم را ارائه می‌کند، در مسیرهای اسکی حرکت کنید. این رویا در شرایطی که ما در آن زندگی می کنیم بسیار مهم است و اخیراً در تأسیسات تولید اسکی Rossignol به واقعیت تبدیل شده است. چوب اسکی جدید برند فرانسوی “Essential” از چوب، فلز و رزین اپوکسی ویژه ساخته شده است.

این رزین با نام REODRIN اولین اپی کلروهیدرین زیستی دارای گواهینامه ISCC-Plus است که باعث کاهش 70 درصدی انتشار گازهای گلخانه ای در مقایسه با معادل های پایه نفتی می شود و این ویژگی را با کاهش قابل‌توجه مصرف آب، استفاده از زمین و تأثیرات تولید بر محیط زیست‌ ترکیب می‌کند. این رزین در حال حاضر هیچ معادلی در بازار ندارد و 100٪ زیستی است. ضمنا بیش از 80٪ ردپای CO2 کمتری نسبت به مشابه های پایه نفتی خود دارد؛ بدون اینکه عملکرد آن دچار اشکال شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا