اخبار

اختصاصی بسپار/ میثم شاملو، مدیرعامل چیلر صنعتی سبحان: در سال 1390 در ایران پلاست، 1600 شماره و درخواست از مشتریان ثبت کردیم!

بسپار/ایران پلیمر میثم شاملو، مدیرعامل شرکت چیلر صنعتی سبحان: شرکت ما ۱۸ سال است در حال تولید چیلرهای صنعتی است و این دوره نمایشگاه ایران پلاست دهمین باری است که ما در آن شرکت می‌کنیم. چیلرهای تولیدی ما از تناژ ۲ تن تا ۵۰۰ تن هستند و ماهی ۳۰ تا ۳۵ دستگاه چیلر می‌سازیم و حدود ۲ میلیارد در ماه فروش داریم. نمایشگاه به طور کلی خوب است فقط تاریخ برگزاری آن باید درست شود. زمان و ساعت برگذاری این نمایشگاه باید درست شود. کلا نمایشگاه بد نیست.

همانطور که گفتم زمان برگزاری که به تعطیلات بخورد، کار را خراب می‌کند. ساعت برگزاری نمایشگاه هم باید درست شود. ۸ تا ۴ بعد از ظهر زیاد معقول نیست. حداقل باید تا ۶ بعد از ظهر باشد. ببینید نمایشگاه ایران پلاست، نمایشگاه تخصصی است و نمایشگاه کیف و کفش نیست که سیل جمعیت در آن سرازیر شوند. نمایشگاه؛ یک سری آدم‌های خاصی می‌آیند. آن آدم‌های خاص خب یک زمان مشخصی حتی برای بیدار شدن دارند. ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر معقول نیست. باید حداقل ۱۰ باشد تا ساعت ۶ همانطور که ۷-۸ سال پیش هم همینطور بود. تهویه نمایشگاه هم باید بهتر شود.
تبلیغات محیطی هم نمایشگاه ایران پلاست اصلا ندارد. این‌ها باید درست و اصلاح شود تا نمایشگاه بهتر شود. این را هم به شما بگویم، اولین نمایشگاهی که من شرکت کردم، تلفن‌هایی که از مشتری‌ها نوشتم بیش از هزار و هشتصد شماره بود! سال ۹۰ که همه در رابطه با کار ما بود. الان که روز سوم نمایشگاه هست، ۱۴۰ شماره نوشتیم. بازدیدکننده خیلی کم است. اطلاع رسانی نیست، من به هرکس می‌گویم نمایشگاه ایران پلاست، می‌گویند مگر نمایشگاه هست؟ خب شما حداقل در ورودی‌های شهر تهران باید ۳ تا پل هوایی تابلو بزنید که نمایشگاه ایران پلاست در این زمان برگزار می‌شود، تلویزیون و رادیو باید اعلام کنند تا جمعیت بیاید. الان هم ببینید کسانی که آمده‌اند کارخانه‌دار هستند. کارخانه‌دار تا صبح از خواب بیدار شود، کارهای کارخانه را راه بیاندازد، چهارتا کار بانکی انجام دهد، شده ساعت ۱۰-۱۱. تا بیاد محل نمایشگاه هم ظهر شده و کلا ۴ ساعت وقت دارد که از نمایشگاه بازدید کند. تازه زمان پایان نمایشگاه هم ۳ بوده الان ۴ شده. خب این که نمی‌شود!

این نمایشگاه تخصصی است، نمایشگاه بهاره و کیف و کفش و شیرینی شکلات که نیست. اینها باید رعایت شود تا نمایشگاه درست شود. حتی در کشورهایی مثل عراق و اطراف هم باید نمایشگاه تبلیغات داشته باشد. الان بازدیدکننده خارجی خیلی در نمایشگاه کم شده، هر سال هم کمتر می‌شود. ما داریم می‌جنگیم تا کار کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا