اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ کنترل دقیق و آسان با کنترل گرهای HASCO

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر کنترل دما تأثیر عمده ای بر کیفیت قالب‌ها دارد. حدود 35 سال است که راهگاه داغ (hot runner) شرکت HASCO به شدت در توسعه بیشتر واحدهای کنترل راهگاه داغ تاثیر داشته و انواع واحدهای مختلف را برای کاربردهای سفارشی ارائه می‌دهد.

Basezone H1250/…

کنترل گر (controler) پایه H1250/… که در ناحیه کنترل 1، 2 و 4 موجود است، سطح بالایی از قابلیت اطمینان در تولید را فراهم می‌کند. این قابلیت اطمینان با ویژگی‌های کنترل بهبود یافته، خودبهینه‌سازی، حالت شروع نرم و نمایشگرهای LED برای دمای هدف/واقعی، پارامترهای کنترل و تشخیص هشدار بدون ابهام تضمین می‌شود. این دستگاه به دلیل سادگی در طراحی به عنوان یک کنترل گر plug-and-play و فاقد ویژگی‌های اضافی، متمایز است. این دستگاه فقط عملکردهای کلاسیک تقویت و آماده به کار و امکان تغییر به حالت دستی را دارد.

 

Clickzone H1270/…

کنترل گر ماژول H1270/… اجازه می‌دهد تا 3-6 واحد ماژولار نصب شود. ویژگی‌های کنترل خود بهینه، شروع نرم برای خشک شدن ملایم واحد گرمایش، نمایشگر LED برای دمای هدف/واقعی، پارامترهای کنترلی و پیام‌های خطای قابل اعتماد از جمله ویژگی‌های این کنترل گر است. یک نوار LED دو رنگ وضعیت عملکرد را نشان می‌دهد. برای تولید قالب تزریق انعطاف پذیر، در صورت لزوم می‌توان کنترل گر را به سرعت و به راحتی در حین کار تعویض کرد.

 

Valuezone H1252/…

واحدهای کنترل چند منطقه ای H1252/… در دو نسخه با 6 و 12 منطقه کنترل موجود هستند. یک شروع نرم قابل برنامه ریزی، نمایشگر با قدرت ثابت، تشخیص هشدار بدون ابهام و سیگنال دهی دائمی وضعیت عملکرد از طریق نوار LED حداکثر قابلیت اطمینان را در تولید تضمین می‌کند. دقت کنترل کمتر از 1 درجه سانتیگراد در شرایط بهینه و حسگر دمای جابجایی از ویژگی‌های دیگر آن است.

 

Primezone H1281/…

با نسل جدید واحدهای کنترل نوآورانه، Primezone H1281/…، راهگاه داغ شرکت HASCO افزوده مهمی در مجموعه محصولات Hot runner خود ایجاد کرده است. این محدوده دارای دقت کنترل فوق العاده، سهولت بصری کار و عملکردهای تشخیصی جامع است. صفحه نمایش لمسی و جدیدترین فناوری نرم افزار عملکرد ساده و شهودی را درست مانند یک تلفن هوشمند مدرن امکان پذیر می‌کند. با سه اندازه رومیزی، می‌توان بین 6 تا 48 منطقه را به طور دقیق و قابل اعتماد کنترل کرد و با نسخه موبایل، بین 64 تا 96 منطقه را کنترل کرد.

 

تمامی واحدهای کنترل سطح بالایی از قابلیت اطمینان تولید را فراهم می‌کنند و کاربر پسندی منحصر به فرد، دقت کنترل و عمر طولانی را ارائه می‌دهند. جدای از آن، چرخ حمل و نقل جدید و روان Co-Cart H1200/… از راهگاه داغ HASCO امکان قرارگیری کامل و ایمن دستگاه‌ها را مستقیماً در کنار قالب فراهم می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا