اخبار

اختصاصی بسپار/ کوچک و منعطف: اکسترودرهای آلفاپلاس battenfeld-cincinnati برای پرده های رول شونده

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر کمپانی فرانسوی SPPF حدود 350 هزار جعبه پرده های رول شونده در سال تولید می کند و بنابراین به عنوان یک متخصص در راهکارهای سیستم PVC استاندارد و سفارشی برای پنجره محسوب می شود. این کمپانی اخیرا برای افزایش ظرفیت تولید خود، از کمپانی battenfeld-cincinnati اتریش، سه اکسترودر آلفاپلاس با قطر 60 میلیمتر تهیه کرده است.
کمپانی battenfeld-cincinnati بیست سال پیش تولید سری آلفا، یک خط تولید با مفهومی کاملا جدید: سری اکسترودرهای استاندارد و فشرده، برای تولید پروفیل و لوله های کوچک تخصصی با قیمت مناسب و بدون زمان اضافی برای تحویل، را راه اندازی کرد.موفقیت فروش این کالا از آن زمان بی وقفه ادامه داشته است. متخصصان اکسترودر در K2019 سری آلفاپلاس را ارائه دادند. از لحاظ فنی، این مدل جدید همان مدل اکترودر پیشرفته آشنا است، اما این بار سیستم کنترلی فشرده جدید BCtouch UX به آن اضافه شده است. مدیر تولید SPPF می گوید، با عملکرد نوآورانه و آسان این سیستم کنترلی، کارهای مربوط به تولید روزانه برای اپراتورهای دستگاه ما آسان شده است. سیستم کنترلی BCtouch UX، که مشابه خواهر بزرگترش به خوبی در بازار جا افتاده است، دارای یک صفحه نمایش 12 اینچی بزرگ و واضح می باشد. وارد کردن اطلاعات و تنظیمات به صورت پاپ آپ، کار با این دستگاه حتی بدون دانش قبلی را ممکن می سازد. تجهیزات پایش دمای بسیار حساس نیز در این سیستم کنترلی فشرده همگام سازی شده ، که در مواقعی که مواد یا فرایند حساس به دما باشند مزیت بزرگی محسوب می شود.
اکسترودرهای آلفا به صورت پیش فرض در سایزهای 45، 60 و 75 میلیمتر و همچنین ناحیه تغذیه شیاردار fine یا coarse در دسترس هستند. آنها به صورت استاندارد به سیستم محرکه Knodler مجهز هستند و به خاطر ساختار پیچیده بی نظیرشان دارای طراحی بسیار فشرده می باشند. کمپانی SPPF یک دستگاه 60 میلیمتری با ناحیه تغذیه نرم را انتخاب کرد و از اکسترودرهای جدید بسیار راضی است. به گفته مدیر تولید این شرکت، اکسترودرهای بسیار باکیفیت و بنابراین قابل اعتماد می باشند. آنها همچنین به خاطر طراحی فشرده شان، برای کارهای منعطف،که در صنعت پروفیل بسیار مهم است، مناسب هستند.
البته که در مباحثات فروش، قیمت فروش نیز برای تولیدکنندگان پرده رول شونده بسیار مهم بود. اما در نهایت، ترکیب عالی ویژگی های فنی اکسترودر با قیمت جذاب باعث جذب مشتریان زیادی از سراسر دنیا شده است. بیش از 1300 اکسترودر آلفا فروخته شده که 30 تای آنها مدل آلفاپلاس هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا