اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ گزارش پیش بینی بازار: پوشرنگ های کم و فاقد ترکیبات آلی فرار

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر اخیرا گزارش پیش بینی بازارپوشرنگ های کم یا فاقد ترکیبات آلی فرار تا سال ۲۰۳۰ منتشر شده است. بر پایه این گزارش بازار پوشرنگ های کم یا فاقد ترکیبات آلی فرار به دلیل نیاز بازار به پوشرنگ های دوست دار محیط زیست، در حال رشد است. بر اساس این گزارش، تقاضای زیادی از سوی صنایع ساختمانی و معماری برای این نوع پوشرنگ ها وجود دارد. این پوشرنگ ها قابلیت بهبود دوام/ماندگاری/پایداری سطوح، محافظت در مقابل پرتو فرابنفش، انواع قارچ ها و جلوگیری از نفوذ آب را دارند.
بر اساس یافته های این گزارش،عواملی مانند افزایش قوانین مربوط به انتشار بالای ترکیبات آلی فرار و همچنین افزایش آگاهی در مورد تاثیرات منفی پوشرنگ های سنتی از عوامل اصلی پیشبرد رشد این بازار می باشد از سوی دیگر، نوسانات قیمت مواد اولیه، مشکلات سازش پذیری با سیستم های فعلی اجرای پوشرنگ، و هزینه های بالای پوشرنگ های کم یا فاقد ترکیبات آلی فرار نسبت به پوشرنگ های سنتی ازموانع اصلی رشد بازار این پوشرنگ ها می باشد.
ویژگی های کلیدی اینگزارش:
این گزارش:، بررسی عمیقی از وضعیت بازار پوشرنگ های کم یا فاقد ترکیبات آلی فرار ، حجم بازار آن (به میلیون دلار) و پیش بینی نرخ رشد ترکیبی سالیانه برای سال های ۲۰۲۲ الی ۲۰۳۰ بر اساس سال پایه ۲۰۲۱ را در اختیار می گذارد. این گزارش با روشن کردن موقعیت های درآمدی در بخش های مختلف بازار، نسبت به ارایه ماتریس های پیشنهادی جذب سرمایه برای این بازار اقدام می کند همچنین در این گزارش: عوامل کلیدی تاثیر گذار بر بازار، عوامل بازدارنده، فرصت های بازار، محصولات جدید در بازار و تاییدیه آنها، روند های کنونی بازار، چشم انداز های منطقه ای بازار و مزایای رقابتی بازیگران اصلی این بازار ارایه می شود این گزارش:، بازار جهانی پوشرنگ های کم یا فاقد ترکیبات آلی فرار را بر اساس منطقه آسیا و اقیانوسیه، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، خاورمیانه و آفریقا، و اروپا تقسیم می کند.
در این گزارش:مشخصات بازیگران جهانی و اصلی بازار پوشرنگ های کم یا فاقد ترکیبات آلی فرار بر اساس پارامترهای مختلف معرفی می گردند: نکات قابل توجه هر شرکت، لیست محصولات، نکات کلیدی برجسته شده، عملکرد مالی و برنامه های استراتژیک آنها.
محققان معتقدند اطلاعات این گزارش می تواند به مدیران و بازاریابان مربوطه کمک کند تا تصمیمات دقیق تری نسبت به ارایه محصولات جدید، ارتقا نوع محصولات، توسعه بازار و روش های فروش خود اتخاذ کنند. گزارش بازار جهانی پوشرنگ های کم یا فاقد ترکیبات آلی فرار برای تمامی ذینفع های این صنعت همانند سرمایه گذاران، تامین کنندگان، تولید کنندگان، توزیع کنندگان، ورود کنندگان جدید و تحلیل گران مالی فراهم شده است. این گزارش اطلاعات بازار جهانی پوشرنگ های کم یا فاقد ترکیبات آلی فرار را بر اساس کم بودن یا فاقد ترکیبات آلی فراربودن ، طبیعی بودن و بر اساس نوع فرمولاسیون آنها: بر پایه آب، بر پایه محلول و پودر، و بر اساس استفاده آن شامل معماری و تزئینی، صنایع عمومی، صنایع قطعه سازی خودرو، صنایع پوشرنگ نهایی خودرو، صنایع دریایی، صنایع خانگی با دوام و دیگر صنایع، تقسیم بندی می کند.

 

مترجم: محسن توفیق، مدیریت ارشد بین المللی کسب و کار، دانشگاه لاهه

 

(ادامه دارد …)

متن کامل این مقاله را در شماره 243  مجله پوشرنگ از گروه مجلات  بسپار که در پایان دی ماه 1401 منتشر شده است بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های ۰۲۱۷۷۵۲۳۵۵۳ و ۰۲۱۷۷۵۳۳۱۵۸ داخلی ۳ سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. نسخه الکترونیک این شماره از طریق طاقچه  و  فیدیبو  قابل دسترسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا