اخبار

اختصاصی بسپار/ گفت و گوی ایران پلیمر با آیدین محمدی، مدیر عامل چیلر صنعتی البرز: 40 سال است که در این صنعت فعالیت موثر و موروثی داریم/ ایران پلاست بزرگترین رویداد منطقه است

بسپار/ایران پلیمر آیدین محمدی، مدیرعامل چیلر صنعتی البرز در آستانه برگزاری شانزدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست که از 30ام شهریور تا دوم مهر ماه برگزار می شود، به خبرنگار این گروه رسانه ای گفت: مجموعه ی ما تقریبا ۴۰ سال در زمینه ی برودت و سردسازی فعالیت موثر و موروثی دارد. ما تولیدکننده ی انواع چیلرهای صنعتی و ساختمانی و کولینگ تاور در تناژ مختلف هستیم و با همین محصولات هم در ایران پلاست شرکت خواهیم کرد.

صنایع زیادی با صنعت پلیمر در ارتباط هستند و از ما خدمات می گیرند. ما به سهم خود تلاش می کنیم دشتگاه های خود را برای استفاده بهینه و رفع بیشتر نیازهای کارخانجات پلیمری، به روز کنیم.

بسپار- نقش نمایشگاه های تخصصی را در توسعه بازارهای خود چه قدر می دانید؟ ایران پلاست چه نقشی دارد؟

محمدی: به طور کل برای معرفی محصولات خود نیاز به تبلیغات و آشنایی با همکاران خود داریم که شرکت در نمایشگاه های مختلف به خصوص نمایشگاه ایران پلاست در تحرک بخشی به صنایع پلاستیک کشور نقش محوری دارد.

بسپار- چه پیشنهادی برای ایران پلاست فعلی و ایران پلاست های آتی دارید؟

محمدی: این نمایشگاه امروز بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه ی خاورمیانه به شمار می آید که همیشه خوش درخشیده و فقط کافیست که در روند جانمایی غرفه ها تسهیلاتی ایجاد شود و ساعت برگزاری هم اصلاح شود. چون بسیار کوتاه و در حداقل استفاده از زمان های کاری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا