اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ گفت و گو با مدیر نمایشگاه های مشهدپلاست و مشهدپینت/ احمدی راد: افزایش مشارکت 20 درصدی در این دوره

بسپار/ایران پلیمر شرکت نمایشگاهی برتر ملل پانزدهمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک، ماشین آلات و صنایع وابسته (مشهد پلاست) و سیزدهمین دوره نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین، چسپ و مواد شیمیایی (مشهد پینت) را همزمان با هشتمین نمایشگاه تخصصی مواد شوینده، پاک کننده، محصولات بهداشتی و سلولزی و صنایع وابسته مشهد برگزار می کند.

این نمایشگاه ها همانطور که پیشتر اطلاع رسانی کردیم، از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ مردادماه و از ساعت ۱۶ الی ۲۱ درمحل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد دایر خواهند بود.

مجتبی احمدی راد، مدیرعامل شرکت نمایشگاهی برتر ملل هیراد پارس و برگزار کننده نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار بسپار گفت: این نمایشگاه با حضور ۱۲۰ غرفه گذار داخلی و نمایندگان خارجی در مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی دایر خواهد شد. مشارکت کنندگان از سراسر کشور تولیدات و توانمندی های خود را در زمینه های مختلفی از جمله ماشین آلات فرآیندهای پلاستیک و پلیمر، مستربچ و کامپاند، قطعات و ظروف پلاستیکی، صنایع پتروشیمی، چسب، رنگهای صنعتی، رنگ های ساختمانی و … در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.

احمدی راد افزود: نمایشگاه های مورد اشاره به لحاظ کمی و کیفی نسبت به سنوات گذشته با رشد ۲۰ درصدی مواجه هستند.

برگزارکننده نمایشگاه به مدد همکاران موثر خود از جمله خانم نیکوفکر در ادوار اخیر توانسته جذب حداکثری نسبت به این نمایشگاه های تخصصی داشته باشد.
احمدی راد می گوید: در امر اطلاع رسانی و جذب مشارکت کننده، همکاری خوبی بین مجموعه ما و مجموعه شرکت های ملی صنایع پتروشیمی ایران (در بخش صنایع پایین دستی) و همچنین انجمن ها، اتحادیه ها و تشکل‌ها ی تخصصی از جمله انجمن ملی صنایع پلیمر، انجمن ماشین سازان، انجمن صنایع پلاستیک خراسان رضوی، انجمن صنایع پلاستیک اصفهان، خانه صنعت و معدن و تجارت خراسان رضوی، شرکت شهرکهای صنعتی استان، اتاق اصناف مشهد، انجمن رنگ و رزین، اتحادیه تولیدکنندگان پلاستیک مشهد، اتحادیه رنگ و رزین مشهد و … برقرار شد و با برگزاری جلسات تخصصی متعدد این دوستان، ما را در برنامه ریزی و برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه یاری کردند و پیشنهادهای خوبی ارایه دادند.

با توجه به موقعیت جغرافیایی استان خراسان رضوی و همسایگی این استان با کشورهای آسیایی میانه و افغانستان و‌ پتانسیل های موجود این صنعت در استان می‌توان گفت بعد از نمایشگاه ایران پلاست، نمایشگاه تخصصی مشهدپلاست و مشهدپینت مهم‌ترین و بزرگ ترین نمایشگاه صنعت پلاستیک و رنگ در کشور شناخته می شود، به همین دلیل است که بسیاری از تولید کنندگان علاقمند هستند که همه ساله در این نمایشگاه مشارکت و از ظرفیت های موجود و بالقوه آن بهره برداری بهینه داشته باشند.

احمدی راد همچنین گفت: افزایش تعداد مشارکت کنندگان و متراژ نمایشگاه امسال خود گواهی بر میزان رضایتمندی از برگزاری نمایشگاه های ادوار گذشته در این مجموعه است.
علاوه بر این با توجه به اینکه استان خراسان رضوی سهم خوبی از میزان صادرات به کشور افغانستان به خود اختصاص می دهد، طبیعی است که نمایشگاه مشهد برای صادرکنندگان این حوزه حایز اهمیت ویژه ای باشد.

مدیر نمایشگاه مشهدپلاست از برگزاری کلاس ها و ورکشاپ های تخصصی توسط انجمن صنایع پلاستیک استان در زمان برگزاری نمایشگاه خبر داد که اطلاعات بیشتر متعاقبا منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است، تبلیغات نمایشگاه از اول مردادماه با اکران بیلبوردها و استرابوردها در سطح شهر مشهد و دعوت از متخصصین این حوزه به شکل جدی تری ادامه پیدا می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا