اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ گودیر از تایرهای خانواده ElectricDrive رونمایی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  در CES® 2024، شرکت Goodyear Tire & Rubber از جدیدترین لاستیک خانواده ElectricDrive™ رونمایی کرد: Goodyear® ElectricDrive™ 2، یک تایر خودروی الکتریکی (EV) برای تمام فصل‌هاست که با مواد پایدار بهبود یافته است. مقاومت آن و عمر طولانی آج برای به حداکثر رساندن عملکرد خودروهای EV ایده آل است. ElectricDrive™ 2 جدید آخرین گام Goodyear در جهت پایداری است و حاوی حداقل 50٪ وزنی مواد پایدار در هر تایر است.

بر اساس پژوهش‌های اخیر Goodyear  که در خصوص تقاضای مصرف کنندگان خودروهای برقی انجام شده است، داشتن سواری آرام و عملکرد در جاده‌های خیس دو ویژگی اصلی هستند که صاحبان خودروهای برقی هنگام انتخاب تایر به دنبال آن هستند. برای برآوردن نیازهای رانندگان، ElectricDrive™ 2 دارای SoundComfort Technology® است، یک مانع صوتی داخلی که به کاهش صدای درون خودرو کمک می‌کند و داشتن آج نامتقارن که شرایط مطمئنی را برای جاده‌های خیس یا خشک فراهم می‌کند.

این تایر تمام فصل، از ماه می‌2024 در ایالات متحده در دسترس خواهد بود و در 17 اندازه طراحی شده است تا متناسب با خودروهای پیشرو و نوظهور امروزی، از جمله تسلا مدل‌های Y، 3 و S، فورد موستانگ Mach-E، Chevy Bolt، آئودی Q4 e-tron و بسیاری دیگر باشد.

ElectricDrive™ 2 علاوه بر کاهش صدای داخل خودرو و استفاده از حداقل 50 درصد مواد پایدار از جمله استفاده از روغن سویا، سیلیس خاکستر پوسته‌ی برنج و لاستیک طبیعی با منبع پایدار، در کنار داشتن الگوی آج نامتقارن که برای بهبود عملکرد در جاده‌های خیس و خشک بهینه شده است، با داشتن دوام طولانی به رانندگان خودروهای برقی کمک کند تا مسافت‌های بیشتری از لاستیک‌های خود استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا