اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ گونه های جدید پلیمرها برای حرکت به سمت انرژی الکتریکی با تمرکز بر راه حل‌های کم-کربن

گروه ترجمه و تولید محتوا بسپار / ایران پلیمر کمپانی SABIC برنامه BLUEHERO، یک اکوسیستم در حال گسترش از مواد، راه حل ها، تخصص و برنامه ها را معرفی کرده، تا تغییر انرژی مصرفی جهان به انرژی الکتریکی را شتاب بخشیده و از اهداف مربوط به جلوگیری از تغییرات اقلیمی کمک کند.

نقطه شروع پروژه BLUEHERO، صنعت خودرو است تا EVهای بهتر، ایمن تر و کاراتر – با تاکید بر بهبود اجزای ساختاری باتری توسط مواد تاخیرانداز شعله – تولید شود. این برنامه ترموپلاستیک های پیشرفته و فناورانه و در عین حال مقرون به صرفه را تامین کرده، که مزایای ویژه ای را نسبت به مواد سنتی داشته و به صنعت خودرو کمک می کند تا عملکرد EVها را بیشتر بهبود بخشند.

برای مثال استفاده از پلاستیک در باتری های EV، اجزای الکتریکی و شارژی مزایای زیادی می تواند داشته باشد که از جمله آن می توان به کاهش وزن و پیچیدگی سیستم، برد رانندگی گسترده، آزادی طراحی بیشتر، تولید ساده، بازیافت پذیری، مدیریت حرارتی بهبود یافته و ایمنی سرنشینان اشاره کرد.

ابتکار برقی سازی جدید SABIC، BLUEHERO، از دانش و تخصص ویژه ای برای قالب گیری قطعات بزرگ، قالب گیری فشاری، قالب گیری تزریقی پیشرفته و خواص مربوط به شعله پلیمر بهره برده؛ با این ویژگی ها این برنامه قادر به کمک و پشتیبانی از مشتریان در زمینه ارائه راه حل هایی برای رفع نیازهای حیاتی و تولید کارآمد می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا