اخبار

اختصاصی بسپار/ یک پوشش جدید ضدخوردگی خودترمیم شونده

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر دانشمندان در مطالعه ای از یک پوشش خود ترمیم شونده فوق سریع جدید با قابلیت ضد خوردگی، بر پایه اثر هم افزای بین کبالت اوکتوآت و روغن بذر کتان، رونمایی کردند. این مطالعه تشکیل یک پوشش پلیمری ضد خوردگی با عملکرد خود ترمیم شوندگی در بسیاری از کاربردها را تایید می کند.

یک میکروکپسول جدید توسط فرایند امولسیون آسان، به منظور بهبود سرعت خود ترمیم شوندگی پوشش های پلیمری ضد خوردگی، آماده شد. این میکروکپسول بر پایه کبالت اوکتوآت/روغن بذر کتان و نانوورق های GO – که به عنوان هسته و پوسته عمل می کنند – است. میکروکپسول جدید در پوشش پلی یورتان سرعت بسیار سریع ca.5.0 min خودترمیم شوندگی را تامین می کند.

پوشش پلیمری ضد خوردگی

نتایج به دست آمده به واکنش پخت هم افزای کاتالیستی بین روغن بذر کتان در حضور کبالت اکتوآت و O2 نسبت داده شده است. علاوه بر این، این واکنش خواص ضد خوردگی آنها را، به دلیل سدگری خوب نانوورق های GO، بهبود بخشیده است. آن طور که محققان این مطالعه گفته اند، کار آنها تشکیل پوشش پلیمری ضد خوردگی با عملکرد خودترمیم شوندگی فوق سریع برای بسیاری از کاربردها را تایید می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا