اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ VDMA: ضربه ویروس کرونا به چهارمین اقتصاد صنعتی جهان/ سال 2021 سال رشد تقاضا برای ماشین آلات بسته بندی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر  از زمان بحران مالی جهانی، بخش ساخت ماشین آلات بسته بندی و مواد خوراکی انجمن ماشین آلات آلمان VDMA فقط رو به جلو حرکت کرده بود. با این حال، سال گذشته شاهد توقفی در رشد ده ساله خود، با کاهش 9 درصدی معادل 9/13 میلیارد یورو در تولید ماشین آلات و کاهش صادرات 8 درصدی معادل 5/8 میلیارد یورو، بود.
به گفته مدیر این انجمن، این افت تولید دور از ذهن نبوده، زیرا سال 2019 برای ما سالی سخت بود. حتی بدون همه گیری کرونا نیز احتمالا ما می توانستیم تنها به حداکثر سطح سال قبل دست پیدا کنیم.
به گفته او، بر اساس پیش بینی های فعلی در سال 2021، احتمال بازگشت به سطح 2019 کم است. اگرچه ما انتظار رشد در تولید امسال را داریم، اما احتمالا این افزایش به رقم دو برابر نخواهد رسید! نظر او به طور کلی درباره دورنمای کلی صنعت مثبت بود؛ زیرا کارخانه ها همچنان از تقاضای روزافزون جهانی برای غذاها و نوشیدنی های فراوری و بسته بندی شده، محصولات آرایشی و دارویی، سود می برند.
گستره ماشین آلات بسته بندی شامل ماشین آلات تولید مواد بسته بندی، وزن کشی، واحدهای خوراک دهی و دسته بندی، ماشین های شکل دهی، پرکننده و کارتن بندی، و همچنین خطوط کامل بسته بندی برای بسته بندی اولیه، ثانویه و حمل و نقل می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا