اخبار

اختصاصی بسپار/ Peerless پوشش ضد ویروس جدیدی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا دربسپار/ایران پلیمر شرکت Peerless Plastics & Coating پوشش جدیدی با نام تجاری MicroGuard توسعه داده است. بر اساس آزمایش های مستقل این پوشش تا 99.99 درصد در برابر باکتری هایی چون MRSA و E-Coli مقاوم می باشد. با توجه به شیوع Covid-19 و افزایش توجه به بهداشت سطوح و حفاظت در برابر ویروس ها، شرکت Peerless پوشش MicroGuard خود را در برابر ویروس FCov (Feline Coronavirus) بعنوان جایگزینی برای ویروس Sars-Cov-2 تست کرد.

این پوشش حفاظتی سخت هم بصورت شفاف و هم بصورت مات در دسترس می باشد. همچنین بصورت ضد مه (Anti-Fog) نیز موجود است. آزمایشات انجام شده نشان داده است که MicroGuard می تواند تنها پس از دو ساعت میزان ویروس های FCoV را تا 76 درصد کاهش دهد. MicroGuard یک پوشش سخت (hard coating) می باشد که جهت پلاستیک ها و سطوح رنگ شده یا چاپ شده قابل استفاده می باشد. این پوشش دارای مقاومت سایشی و مقاومت شیمیایی عالی می باشد و یک فیلم دائمی با دوام جهت پلاستیک ها از جمله PMMA و پلی کربنات ایجاد می کند. MicriGuard Anti-Fog نیز همانند MicroGuard Clear و MicroGuard Matt با استفاده از فناوری یون نقره توسعه داده شده است. MicroGuard Anti-Fog بر اساس استاندارد ISO-22196: 2011 در برابر E-Coli تست شده است. بر اساس این تست ها کارایی این پوشش در برابر E-Coli حدود 99.99 درصد می باشد. این پوشش در برابر NL63 (Human Coronavirus) نیز تست شده است.

کارایی MicroGuard Anti-Fog در برابر NL63 حدود 99.9 درصد می باشد یعنی پس از تنها دو ساعت 99.9 درصد ویروس ها را از بین می برد. MicroGuard Anti-Fog در شرایط یکسان در برابر Bacteriophage Phi6 نیز تست شده است که کارایی آن 99.99 درصد بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا