اخبار

اختصاصی بسپار/ BASF و Sanyo Chemical با مشارکت هم PUD تولید می کنند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر BASF و Sanyo Chemical قراردادی برای همکاری در توسعه پلی یورتان های دیسپرسیونی (PUDs) امضا کرده اند. این دو شرکت بامشارکت هم محصولات جدید را توسعه داده و تولید خواهند کرد. فناوری ها و محصولات جدید توسعه یافته بوسیله این دو شرکت به بازار های جهانی ارائه خواهد شد. به گفته Sylvain Huguenard نایب رئیس بخش افزودنی ها و رزین های BASF در آسیا- اقیانوسیه، تقاضا در بازار PUD در حال افزایش می باشد و فرمول نویسان به دنبال محصولات با خواص بهبود یافته می باشند.

همچنین آنها به دنبال محصولات زیست سازگار مطابق با مقررات منطقه ای و بین المللی می باشند. این همکاری دو شرکت زمان دستیابی به فناوری های جدید را کوتاه کرده و فرآیند انتقال به سامانه های پایه آب را تسریع می کند. به گفته Kouzoh Kubota نایب رئیس BASF Japan ، ژاپن دارای سابقه طولانی در توسعه محصولات جدید و انتقال آن به بازار های جهانی می باشد. انتقال به سامانه های پایه آب یک روند جهانی می باشد.

این همکاری باعث می شود مشتریان بتوانند به بهترین و با کیفیت ترین پلی اورتان های دیسپرسیونی دسترسی پیدا کنند. به گفته Masahiro Harada مدیر اجرایی Sanyo Chemical، همکاری با شرکت بزرگی مثل BASF یک افتخار برای بخش PUD شرکت Sanyo Chemical می باشد. این همکاری منجر به ارائه خدمات بهتر به مشتریان خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا