اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ نمایشگاه Interplastica 2022 در مسکو برگزار می شود/ 5 تا 8 بهمن ماه

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر رویداد Interplastica 2022، یکی از نمایشگاه های بین المللی تجاری پلاستیک و لاستیک، از 25 تا 28 ژانویه سال 2022 در Expocentre AO شهر مسکو در کشور روسیه برگزار خواهد شد.

غرفه داران این نمایشگاه از شرکت های معتبر صنعت پلیمر از جمله Arburg ,BMB ,Dow ,Engel ,KraussMaffei می باشند. علاوه بر این اتریش، ایتالیا و سوییس یک پاویون مشترک در این نمایشگاه دارند، در حالی که آلمان حضور رسمی خود را با تبلیغات گسترده با شعار کیفیت “made in Germany” اعلام کرده است.

حدود 600 غرفه گذار از 26 ملیت در نمایشگاه های Interplastica و upakovka – نمایشگاه مهم روسی با موضوع فرایند و بسته بندی که به طور هم زمان با Interplastica برگزار می شود – شرکت خواهند کرد.

در Interplastica 2022، مطابق گذشته آخرین ماشین آلات و تجهیزات صنعت پلاستیک و لاستیک، مواد اولیه، محصولات پلاستیکی و لاستیکی و همچنین خدمات مربوط به این صنعت بررسی خواهند شد. همچنین غرفه داران برنامه پشتیبانی فنی را نیز ارائه خواهند داد.

یکی از برنامه های شاخص، پروژه Additive Minded است که توسط 3D fab+print برگزار می شود. در این نشست، متخصصان روسی و خارجی درباره توسعه، امکانات و چالش های این فناوری بحث کرده و غرفه داران نیز محصولات و راه حل های نوآورانه خود را به نمایش خواهند گذاشت.

همچنین Polymer Plaza گفتگوها و مباحثه هایی با موضوعیت تولید مواد اولیه، کاربردها و فرایندها ارائه خواهد داد؛ این بخش ارزش ویژه ای به این رویداد افزوده است. یکی از روزهای موضوعی نیز به طور کامل به بحث اقتصاد چرخشی و بازیافت اختصاص داده شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا