اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Covestro تولید رزین اکریلیک زیستی جهت تولید پوشش های بیرونگاهی را آغاز کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Covestro اعلام کرد که تولید محصول جدید Decovery SP-8310 را آغاز کرده است. این محصول یک رزین چند منظوره با قابلیت تنفس می باشد که حدود 37 درصد آن از مواد زیستی تشکیل شده است. این رزین جهت پوشش های بیرونگاهی استفاده می شود و باعث بهبود دوام خارجی می گردد.

رزین جدید راه حل مناسبی برای بازار پوشش های تزیینی می باشد. این رزین ضمن کاهش آثار منفی زیست محیطی منجر به تولید پوشش با دوام طولانی مدت می گردد. Covestro از طریق تحقیق در بازار و بررسی نیاز های مشتریان متوجه شده است که چسبندگی و دوام دو عامل مهم در رنگ های بیرونگاهی می باشند.

مشتریان به رنگ هایی نیاز دارند که دارای چسبندگی خوبی به زیرآیند های مختلف باشند. پوشش های بیرونگاهی در شرایط آب و هوایی شدید مستعد ترک خوردگی می باشند که این باعث انقباض و انبساط سطوح می شود. بنابراین پوشش ها برای رسیدن به سطوح بالای دوام باید انعطاف پذیری بیشتری داشته باشند. با توجه به بحران زیست محیطی تقاضا برای پوشش های دوستدار محیط زیست و حاوی مواد زیستی در حال افزایش می باشد. به منظور برآورده کردن این نیاز های عملکردی و زیست محیطی ، Covestro رزین جدید Decovery SP-8310 را توسعه داده است. این رزین دارای مقاومت خوب در برابر UV و آب می باشد و همچنین میزان جذب چرک آن پایین می باشد.

به همین دلیل این رزین دوام خارجی طولانی مدت ایجاد می کند و برای کاربرد های صنعتی و ساختمانی مناسب می باشد. Decovery SP-8310 دارای چسبندگی خوبی به محدوده گسترده ای از زیرآیند ها می باشد. این رزین دارای نفوذپذیری خوب در برابر بخار آب و ازدیاد طول بالا می باشد. با توجه به اینکه رزین Decovery SP-8310 حاوی 37 درصد مواد زیستی می باشد (این میزان با روش آنالیز 14C مورد تایید قرار گرفته است) استفاده از آن نسبت به سایر جایگزین های پایه آب فاقد مواد زیستی می تواند میزان تولید دی اکسید کربن را تا 8 درصد کاهش دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا