اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ پیش بینی بازار 51.7 میلیارد دلاری کفپوش خودرو تا سال 2033

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر با افزایش نرخ مرکب سالانه به اندازه 4.4٪ از 2023 تا 2033، پیش بینی می‌شود که بازار جهانی کفپوش‌های خودرو تا پایان سال 2033 به ارزش 51.7 میلیارد دلار برسد. این آمار از سوی Fact.MR، ارائه دهنده تحقیقات بازار و اطلاعات رقابتی، نشان می‌دهد که شرکت‌های بیشتری در آینده به سمت تولید کفی خودرو با مواد پایدار حرکت خواهند کرد.

اقتصادهای آسیایی یعنی ژاپن، چین، هند و کره جنوبی به دلیل حضور شرکت‌های کلیدی خودرو و گسترش فعالیت‌های تولید خودرو، قرار است در آینده فرصت‌های تجاری بسیار جذابی را برای تامین کنندگان کفی خودرو ارائه کنند. با وجود افزایش درآمد قابل توجه و افزایش آگاهی مصرف کنندگان در مورد زیبایی شناسی داخلی خودرو نیز پیش بینی می‌شود که فروش کفپوش‌های خودرو در کشورهای نامبرده در منطقه APAC تا سال 2033 افزایش یابد.
در مقابل، پیش بینی می‌شود هزینه‌های بالای استفاده از کفی خودرو مانع از چشم انداز جهانی تقاضای این کالا در دراز مدت شود. همچنین تخمین زده می‌شود که استفاده از مواد لاستیکی و پلاستیکی برای تولید کفی خودرو با افزایش تمرکز بر پایداری در سراسر جهان، موانعی را برای شرکت‌های تولید کننده ایجاد کند.

کفپوش‌های لاستیکی سابقه‌ای طولانی در صنعت خودرو دارند و امروزه نیز حضور چشمگیر خود را حفظ کرده اند. تطبیق پذیری و قابلیت استفاده مجدد از لاستیک باعث ایجاد کفپوش‌های ماشینی در اندازه‌ها و اشکال مختلف می‌شود و به سهم بازار قابل توجه آن در مقیاس جهانی کمک می‌کند.

در حال حاضر، کفپوش‌های لاستیکی خودرویی بیش از 40 درصد از سهم درآمد در بازار جهانی کفی‌های خودرو را تشکیل می‌دهند. با این حال، نگرانی‌های مربوط به اثرات زیست محیطی دفع لاستیک و ردپای کربن بالای مرتبط با تولید لاستیک، تولیدکنندگان کفی‌های خودرو را وادار می‌کند تا مواد جایگزین با ردپای کربن پایین تر را بررسی کنند و با تاکید روزافزون بر پایداری همسو شوند.

نکات کلیدی از مطالعه بازار
• بازار جهانی کفپوش‌های خودرو در سال 2023 به ارزش 33.5 میلیارد دلار آمریکا می‌رسد.
• پیش بینی می‌شود که تقاضا برای کفی خودرو از سال 2023 تا 2033 با نرخ مرکب سالانه 4.4 درصد افزایش یابد.
• پیش بینی می‌شود تا پایان سال 2033 بازار جهانی به 51.7 میلیارد دلار برسد.
• افزایش تولید خودرو، افزایش درآمد مردم، رشد شهرنشینی، وسایل نقلیه جدید و تقاضای مصرف کنندگان برای زیبایی و بهداشت داخلی خودرو، محرک‌های اصلی بازار هستند.
• عدم قطعیت در زنجیره تامین جهانی خودرو در آینده چالش مهمی برای تامین کنندگان کفی خودرو ایجاد می‌کند.
• پیش بینی می‌شود که کشورهای نوظهور مانند هند، چین و کره جنوبی در منطقه APAC بازارهای بسیار سودمندی برای شرکت‌های تولید کننده‌ی کفپوش خودرو باشند.
• فروش کفی لاستیکی خودرو در حال حاضر بیش از 40 درصد از سهم درآمد بازار جهانی را تشکیل می‌دهد.
• افزایش فروش خودروهای لوکس و محبوبیت رو به افزایش سفارشی سازی، فرصت‌های سودآوری را برای تامین کنندگان کفی خودرو فراهم می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا