اخبار

اختصاصی بسپار/ ACTEGA و تجمیع 4 واحد تولید پوشش های ویژه

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر ACTEGA که یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشش های ویژه، جوهر های چاپ، چسب ها، درزگیر ها و ترکیبات مورد استفاده در صنایع چاپ و بسته بندی می باشد اعلام کرد که قصد دارد واحد جدیدی در Kings Mountain, North Carolina افتتاح کند.

این واحد جدید دارای مساحت 238000 فوت مربع می باشد. هدف این پروژه تجمیع چهار واحد موجود در Indiana و North Carolina می باشد. کارخانه جدید ACTEGA در زمینی به مساحت 238000 فوت مربع تاسیس می شود که دو برابر چهار کارخانه فعلی است.

این تغییر مکان در سه ماهه دوم سال 2024 انجام می شود و با تکمیل آن تمام فعالیت های مربوط به تولید جوهر در یک کارخانه انجام خواهد شد. ساختمان جدید یک کارخانه کامل است و ACTEGA می تواند بخش بسته بندی منعطف ، بسته بندی فلزات ، کاغذ و مقوا را توسعه دهد. فرآیند پیشرفته دیسپرسیون رنگدانه به همراه سایر فناوری های پیشرفته مورد استفاده در این کارخانه ، تولید محصولات با کیفیت بالا را تضمین می کند.

این کارخانه شامل تولید جوهر های چاپی که بطور غیر مستقیم با مواد غذایی در تماس می باشند و همچنین پوشش های سدگری که بطور مستقیم در تماس با مواد غذایی هستند ادامه خواهد داد. فرمانداری North Carolina برای تاسیس این واحد جدید حدود 94000 دلار تخصیص داده است. به گفته Sotkeviciene رئیس ACTEGA North America ، کارخانه جدید یکی از مهمترین بخش های ACTEGA خواهد بود و باعث افزایش تولید در North Carolina و New Jersey خواهد شد. بدین ترتیب تقاضای در حال رشد مشتریان تامین خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا