اخبار

اختصاصی بسپار/ ACTEGA پوشش های UVپز فاقد PFAS معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر ACTEGA که تولید کننده پوشش های ویژه، جوهر های چاپ، چسب ها، درزگیر ها و ترکیبات مورد استفاده در صنایع رنگ و بسته بندی می باشد اعلام کرد که تولید پوشش های جدید Ultrasheen PakSafe UV را آغاز کرده است.

پوشش های Ultrasheen PakSafe UV بطور ویژه فرموله شده اند و فاقد مواد موجود در فهرست California Proposition 65 از جمله پر فلوئورو آلکیل ها و پلی فلوئورو آلکیل ها (PFAS) می باشند. پوشش های جدید ضمن برآورده کردن استاندارد های بهداشتی، انعطاف پذیری و scuff resistance خوبی دارند و برای محدوده گسترده ای از کاربرد های بسته بندی با کیفیت بالا قابل استفاده می باشند.

مزایای این پوشش های جدید عبارتند از:  فاقد مواد شیمیایی موجود در فهرست California Proposition 65 (از جمله بنزوفنون و TMPTA )   فاقد مواد شیمیایی PFAS   فاقد ECHA SVHC – تطابق با TSCA تطابق با CONEG/TPCH (سرب، جیوه، کادمیم و کروم شش ظرفیتی آزاد) به گفته Rob Andrews رئیس مدیریت محصول و خدمات فنی بخش شرکت ACTEGA، این پوشش های جدید دارای کیفیت خوبی جهت صنایع بسته بندی می باشند و دارای تمام استاندارد های بهداشتی لازم می باشند. در نتیجه مشتریان بدون هیچگونه نگرانی در مورد مسائل بهداشتی می توانند از این محصولات استفاده کنند. این پوشش ها در سطوح مختلف براقیت شامل براق، ابریشمی و مات قابل ارائه می باشند. همچنین این محصولات جدید با فناوری ACTEGA Motioncoat UV (یک روش جدید برای پرس های افست لیتو که چاپی با خواص ظاهری بی همتا ایجاد می کند) سازگار می باشند.

پوشش های Ultrasheen PakSafe UV می توانند جهت hot foil و cold foil نیز استفاده شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا