اخبار

اختصاصی بسپار/ Advancion افزودنی چند منظوره جدیدی برای کاربردهای پایه آب معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Advancion یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید مواد شیمیایی ویژه جهت صنایع داروسازی، بهداشتی، زیست فناوری و بازار های صنعتی می باشد. این شرکت در سال 1940 در امریکا تاسیس شده است و دفتر مرکزی آن در Buffalo Grove, Illinois قرار دارد. این شرکت دارای دو واحد تولیدی در امریکا و یک واحد تولیدی در آلمان می باشد. این شرکت دارای بیش از 430 کارمند می باشد.

Advancion اعلام کرد که تولید یک اتر آمین جدید که دارای ترکیبی بهینه از خواص می باشد را آغاز کرده است. DMMOPA (N و N دی متیل 3- متوکسی پروپیل آمین) یک افزودنی چند منظوره انحصاری می باشد که توسط Advancion به طور ویژه جهت استفاده در رزین های پایه آب، پوشش های صنعتی و خودرویی، جوهرهای چاپ و سایر موارد طراحی شده است. به گفته Dr. Romain Severac مدیر فنی بخش رنگ ها و پوشش های شرکت Advancion، مولکول DMMOPA دارای خواص ارزشمند زیادی می باشد که فرآیند تولید، اعمال و عملکرد فیلم خشک را در رنگ های صنعتی پایه آب بهبود می دهد.

بعضی از ویژگی های آن عبارتند از: – قدرت خنثی کنندگی بالا – فراریت بالا که منجر به بهبود مقاومت شیمیایی، مقاومت در برابر آب و مقاومت در برابر لکه پذیری در فیلم خشک می شود. – حلالیت خوب و سازگاری با محدوده گسترده ای از بایندر های متداول. در پوشش های خودرویی و صنعتی پایه آب، استفاده از DMMOPA منجر به افزایش سرعت سخت شدن و بهبود مقاومت در برابر حلال می شود. همچنین دمای لازم برای سخت شدن پوشش را نسبت به خنثی کننده های متداول دیگر کاهش می دهد.

دمای پخت پایین تر به صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه های کلی کمک می کند. همچنین قابلیت استفاده بر روی زیرآیند های مختلف شامل فلزات و سطوح پلاستیکی را فراهم می آورد. به گفته Scott C.Johnson مدیر تجاری بخش رنگ ها و پوشش ها، این افزودنی در مقادیر بسیار کم به پوشش ها اضافه می شود و دارای آثار مثبت زیادی بر روی عملکرد پوشش می باشد.

از جمله خواص آن عبارتند از افزایش سختی و مقاومت در برابر حلال در پوشش های خودرویی، بهبود دوام و مقاومت خوردگی در رنگ های لاتکس صنعتی و کاهش حساسیت در برابر آب در جوهرهای صنعتی. این محصول در REACH ثبت شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا