اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Akrochem با خرید Bech Chem بخش رنگ و پوشش خود را گسترش می دهد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر کمپانی Akrochem، یکی از تامین کنندگان اصلی مواد شیمیایی لاستیک و مواد چندسازه ای، خرید کمپانی Bech Chem LLC، کمپانی با سابقه 25 ساله در زنجیره تامین مواد شیمیایی در دنیا، را اعلام کرد. این معامله با سرعت و کارایی بالایی انجام شد و کمپانی تحت نام قبلی خود به کار ادامه خواهد داد.

خرید Bech Chem، واقع در هوستون تگزاس، Akrochem را قادر می سازد تا وارد صنایع جدیدی شده و همچنین خدمات پشتیبانی بیشتری برای مشتریان فعلی Bech Chem فراهم کند. خرید Bech Chem ، کمپانی Akrochem را وارد بازار رنگ و پوشش کرده، باعث رشد این کمپانی در آینده شده و برای مشتریان Bech Chem سطوح بالای خدمات رسانی را به ارمغان می آورد.

مدیرعامل Akrochem در این باره می گوید، خرید Bech Chem به ما اجازه می دهد تجربه 90 ساله خود در صنعت مواد شیمیایی را وارد بازارهای جدید از جمله رنگ، پوشش و روان کننده کنیم. با تجربیات ما به همراه پانزده نیروی فروش فنی و بیش از 120 پرسنل خدمات پس از فروش، ما به مشتریان Bech Chem ارزش های بالاتری را ارائه کرده و همچنین مقدمات رشد Akrochem در آینده را رقم میزنیم.
کمپانی Bech Chem هم اکنون در بازارهای زیادی از جمله رنگ و پوشش، گریس و روان کننده، پلاستیک و فرایند شیمیایی فعالیت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا