اخبار

اختصاصی بسپار/ AkzoNobel نسل جدیدی از بتونه های خودرویی را معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر تعمیرکاران خودرویی می توانند از مزایای نسل جدید بتونه های AkzoNobel که با نام های تجاری Sikkens و Lesonal عرضه می شوند استفاده کنند. این بتونه ها سرعت کار رنگ آمیزی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند در حالیکه باعث کاهش هزینه های انرژی نیز می گردند.

بتونه های Sikkens Autosurfacer Optima و Lesonal 2K Ultimate Filler سامانه های بتونه های سریع خشک شونده می باشند که برای کمک به صرفه جویی در زمان و هزینه ( بدون فدا کردن کیفیت ) توسعه داده شده اند. به گفته Patrick Bourguignon مدیر بخش پوشش های ویژه و اتومبیلی شرکت AkzoNobel ، افزایش هزینه های دستمزد بزرگترین مشکل کارگاه های تعمیراتی می باشد. بتونه های جدید طوری طراحی شده اند که سرعت فرآیند تعمیر و رنگ آمیزی خودرو را افزایش می دهند. محصولات جدید در دمای محیط به سرعت خشک می شوند. همچنین بوسیله اشعه فرو سرخ و پخت در دمای 60 درجه سانتیگراد نیز قابل سخت شدن می باشند. این محصولات جدید سرعت خط تعمیراتی را افزایش داده و هزینه های انرژی را تا 85 درصد کاهش می دهند. چنانچه از اشعه فروسرخ برای خشک شدن استفاده شود زمان فرآیند تا 80 درصد کوتاهتر می شود و می توان تعداد بیشتری از خودروها را در یک روز کاری رنگ آمیزی نمود.

به گفته Rob Lagendijk ، علاوه بر صرفه جویی در زمان و انرژی ، رنگ کمتری برای رنگ آمیزی مورد نیاز است و به دلیل عدم نیاز به سنباده کاری میزان اتلاف مواد کاهش می یابد. مزایای دیگر این محصولات عبارتند از: بهبود مقاومت خوردگی، حذف نیاز به فرآیند های زمان بر آماده سازی سطح و کاهش هزینه های کلی تعمیرات.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا