اخبار

اختصاصی بسپار/ AkzoNobel پوشش پودری ساختمانی با دمای پخت پایین معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر AkzoNobel یکی از بزرگترین تولیدکنندگان رنگ ها و پوشش ها در جهان می باشد که دفتر مرکزی آن در هلند قرار دارد. این شرکت در بیش از 150 کشور جهان فعال می باشد و دارای حدود 32000 کارمند می باشد. AkzoNobel اخیرا اولین پوشش پودری ساختمانی با دمای پخت پایین را معرفی کرده است. این محصول جدید که با نام تجاری Interpon D1036 Low-E به بازار عرضه می شود می تواند در دما های پایین تا °C 150 پخت شود بدون آنکه به کیفیت آن صدمه ای وارد گردد.

پخت در دما های تا °C 30 پایین تر از پوشش های پودری متداول بدین معنا است که Interpon D1036 Low-E می تواند به مشتریان در کاهش مصرف انرژی (تا 20 درصد) کمک کند. بعلاوه این پوشش پودری جدید تا 25 درصد سریعتر از پوشش های پودری متداول سخت می شود. در نتیجه اجازه می دهد تا بتوان قطعات بیشتری را در زمان کمتر پوشش داد. به گفته Jeff Jirak مدیر بخش پوشش های پودری شرکت AkzoNobel در زمانی که همه به دنبال کاهش مصرف انرژی و کاهش صدمه به محیط زیست می باشند استفاده از Interpon D1036 Low-E راه حل مناسبی می باشد و به کاهش نشر دی اکسید کربن کمک می کند.

همچنین به AkzoNobel کمک می کند تا بتواند به هدف خود (کاهش 50 درصدی میزان نشر کربن تا سال 2030) دست یابد. این محصول جدید برای کاربرد های ساختمانی (داخلی و خارجی) از نمای ساختمان و پنجره ها تا درب و سایر قسمت ها مناسب می باشد. ویژگی مهم آن دوام عالی ، حفظ رنگ عالی و عملکرد مناسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا