اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ allnex تولید خشک کن فاقد کبالت جدیدی را آغاز کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Allnex یک خشک کن فاقد کبالت جدید را به خشک کن های خود اضافه کرده است. این خشک کن جدید با نام تجاری ADDITOL dry CF103 به بازار عرضه می شود و جهت جوهر ها و رنگ های پایه حلال و پایه آب هواخشک (خشک شونده به روش اکسیداتیو) استفاده می شود.

این خشک کن جدید دارای کارایی بالایی جهت خشک کردن سامانه های الکیدی مورد استفاده در کاربرد های ساختمانی ، صنعتی ، دریایی ، پوشش های چوب و جوهر های چاپ می باشد. ارائه این خشک کن جدید نیاز بازار برای محصولات زیست سازگار را برآورده می کند. این خشک کن جدید اثر منفی بر خواص پوشش ها نمی گذارد. این خشک کن در فرمولاسیون های هواخشک پیشرفته استفاده می شود. این خشک کن دارای نقطه اشتعال (flash point) بالا و VOC نزدیک به صفر می باشد.

همچنین فاقد ترکیبات سرطانزا بوده و با قوانین CMR Cat.1B مطابقت دارد. بعضی از مزایای خشک کن فاقد کبالت ADDITOL dry CF103 به شرح زیر می باشد: پایداری عالی در عملکرد – دستیابی به سختی بالا در زمان های کوتاهتر – بهبود مقاومت خوردگی در کاربرد های Direct-To-Metal – بهبود چروکیدگی سطحی و ایجاد فیلم با ظاهر عالی – قابل استفاده برای توسعه جوهر ها و رنگ های الکیدی با VOC پایین – تغییر رنگ پایین و بهبود زرد شدن نسبت به خشک کن های کبالت متداول – چند منظوره بودن و سازگاری با رنگ های پایه آب، پایه حلال، high solid ،ultra-high solid، روغن های طبیعی و جوهر های چاپ.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا