اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ allnex پلی یورتان دیسپرسیونی جدیدی برای پوشش های خودرویی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر allnex اعلام کرد که تولید پلی اورتان دیسپرسیونی جدیدی را آغاز کرده است. این پلی اورتان جدید با نام تجاری DAOTAN 7061/35WA به بازار عرضه می شود و به طور ویژه جهت بازار پوشش های خودرویی (refinish coating) و OEM توسعه داده شده است. DAOTAN 7061/35WA به سایر محصولات پلی اورتان های دیسپرسیونی allnex اضافه شده است.

این رزین دارای عملکرد بالایی در کاربرد های مختلف شامل basecoat پایه آب اتومبیلی ، پرایمر های مورد استفاده در داخل و خارج اتومبیل و کاربرد های صنعتی می باشد. DAOTAN 7061/35WA یک دیسپرسیون آبی بر پایه هیبرید اکریلیک – اورتان آلیفاتیک با وزن مولکولی بالا می باشد که فاقد امولسیفایر می باشد و دارای پایداری عالی در برابر برش می باشد. DAOTAN 7061/35WA نیازی به حلال کمکی / عامل منعقد کننده یا سایر افزودنی ها ندارد و پس از سخت شدن در دمای محیط فیلمی شفاف و بدون ترک ایجاد می کند.

بعضی از مزایای DAOTAN 7061/35WA به شرح زیر می باشد: – پایداری حرارتی خوب تا دمای 200 درجه سانتیگراد و عدم زرد شدن در این دما – ایجاد ظاهر زیبا و جلوه متالیک درخشان در waterborne basecoats – خواص مکانیکی عالی از جمله خواص مقاومت خوب در برابر برخورد سنگریزه (stone chip resistance) – چسبندگی عالی به محدوده گسترده ای از پلاستیک ها – دوام خارجی بسیار خوب. به گفته Hans Schellekens مدیر بازاریابی بخش اتومبیلی شرکت allnex ، رزین DAOTAN 7061/35WA در بین دیسپرسیون های پلی اورتان دارای عملکرد خوبی می باشد. این رزین اولین انتخاب برای تمام مشتریان اتومبیلی است که می خواهند توسعه و تولید پرایمر ، basecoat و پوشش رویه پایه آب را آغاز کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا