اخبار

اختصاصی بسپار/ Archroma بایندر طبیعی و تجدید پذیر برای پوشش های کاغذ معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Archroma اعلام کرد که بایندر های Appretan NTR دارای خواص سدگری مناسبی می باشند و جهت استفاده برای کاغذ مناسب هستند. حدود 30 درصد این بایندر ها از مواد اولیه تجدید پذیر تشکیل شده است.

Appretan NTR یک بایندر بر پایه مواد اولیه طبیعی و تجدید پذیر می باشد و برای کاربرد هایی چون چای کیسه ای ، فیلتر های قهوه یا کپسول ها استفاده می شود. حدود یک سوم محتوای فعال Appretan NTR بر پایه پلی ساکارید ساخته شده از مواد اولیه تجدید پذیر می باشد. این بایندر استفاده از منابع سوختی فسیلی را کاهش داده و به حفظ محیط زیست کمک می کند. در ضمن از نظر عملکردی مثل مقاومت در برابر آب ، مقاومت در برابر روغن و چربی دارای عملکرد مناسبی می باشد. چنانچه در بسته بندی های بر پایه کاغذ از فیلم های پلاستیکی استفاده نشود این بسته بندی ها از نظر حفظ محیط زیست بسیار مناسب می باشند و فرآیند بازیافت آنها ساده می باشد.

Archroma یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی ویژه جهت صنایع نساجی ، صنایع بسته بندی و کاغذ ، پوشش ها ، چسب ها و درزگیر ها می باشد. دفتر مرکزی آن در Pratteln سوئیس قرار دارد. این شرکت دارای حدود 2800 کارمند و 25 واحد تولیدی در 31 کشور جهان می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا