اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Archroma پوشش سدگر جدیدی برای بسته بندی مواد غذایی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولد محتوا در بسپار/ایران پلیمر Archroma اعلام کرد که تولید پوشش جدیدی جهت بسته بندی مواد غذایی را آغاز کرده است. این محصول جدید که با نام تجاری Cartaseal VWAF به بازار عرضه می شود یک پوشش سدگر فاقد آمونیاک و فاقد ترکیبات پر فلوئورینه (PFC) می باشد. Cartaseal VWAF بر اساس FDA و BfR با نیازمندی های مربوط به کاربرد های در تماس مستقیم با مواد غذایی مطابقت دارد.

همچنین با برچسب های زیستی (eco-label) مثل EU Flower، Nordic Swan و Blue Angel مطابقت دارد و در REACH نیز ثبت شده است. این محصول می تواند برای حفاظت در برابر روغن ها، چربی، آب و بخار آب در بسته بندی های مواد غذایی مثل جعبه پیتزا، بسته بندی سبزی های تازه و خدمات fast food استفاده شود. Cartaseal VWAF طوری طراحی شده است که یک فیلم پیوسته و بدون نقص بر روی سطح کاغذ ایجاد می کند. این فیلم سدگر مانع نفوذ روغن و چربی، آب و بخار می شود. محصولات فاقد بو برای بسته بندی مواد غذایی ایده آل می باشند زیرا مزه و بوی مواد غذایی بسته بندی شده به محیط اطراف حساسیت بالایی دارد. محصول جدید فاقد بو نیز می باشد.

با توجه به خواص عملکردی مناسب محصول Cartaseal VWAF می تواند بعنوان جایگزین پوشش های بر پایه PFC وهمچنین پلاستیک ها استفاده شود. Cartaseal VWAF بازیافت را نیز آسان تر می کند. زیرا این پوشش جدید در حین فرآیند بازیافت کاغذ به همراه کا؛ذ تجزیه می شود. به گفته Andy Bell رئیس Archroma هدف این شرکت توسعه محصولات جدید برای کاهش اثرات منفی بر روی محیط زیست و سلامتی مردم می باشد و محصول جدید Cartaseal VWAF را نیز بر همین اساس توسعه داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا