اخبار

اختصاصی بسپار/ Arkema شرکت تولیدکننده رزین اکریلیک آب پایه Polimeros Especiales را خرید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Arkema قصد دارد شرکت Polimeros Especiales را که تولید کننده رزین های اکریلیک پایه آب می باشد خریداری کند. خرید این شرکت موقعیت Arkema را در بخش رزین های اکریلیک پایه آب بهبود خواهد بخشید. Polimeros Especiales تولید کننده رزین های پایه آب با عملکرد بالا جهت محدوده گسترده ای از کاربرد ها شامل رنگ های تزیینی و ساختمانی، نساجی، چسب های حساس به فشار و ساختمانی می باشد.

این شرکت در مکزیک قرار دارد و یکی از تولیدکنندگان اصلی امولسیون ها در این منطقه می باشد. این شرکت دارای حدود 230 کارمند می باشد و میزان فروش آن در سال 2021 حدود 40 میلیون دلار بوده است. خرید این شرکت مطابق با استراتژی Arkema جهت توسعه بخش Coatings Solutions می باشد. رزین های پایه آب یکی از فناوری های اصلی فاقد حلال می باشند. سایر فناوری های فاقد حلال عبارتند از سامانه های پودری، سامانه های پر جامد و سامانه های سخت شونده با تابش پرتو الکترون / UV.

به گفته Manuel Garcia مدیر Arkema در مکزیک، خرید شرکت Polimeros Especiales موقعیت Arkema را در بازار مکزیک تقویت خواهد کرد و Arkema را قادر خواهد ساخت تا بتواند نیاز های مشتریان خود در این منطقه را تامین نماید. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده کار این انتقال در سه ماهه سوم سال 2022 نهایی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا