اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Arkema ظرفیت تولید رزین های UV پز در چین را افزایش می دهد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Arkema اعلام کرد که قصد دارد ظرفیت تولید رزین های UV پز را در کارخانه Nansha چین دو برابر کند. این افزایش تولید ، تقاضای در حال رشد مشتریان آسیایی در صنایع الکترونیک و انرژی های تجدید پذیر را تامین خواهد کرد.

این سرمایه گذاری مطابق با استراتژی گروه Arkema در مورد توسعه بخش Coating Solutions و تقویت فعالیت بخش اکریلیک در آسیا انجام می شود.با این سرمایه گذاری Arkema قادر خواهد بود تولید محصولات UV پز فاقد حلال و با عملکرد بالای خود با نام تجاری Sartomerرا افزایش دهد. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این افزایش ظرفیت در نیمه دوم سال 2023 عملیاتی خواهد شد و پیشرفته ترین منبع منطقه ای برای مشتریان آسیایی را فراهم خواهد کرد.

علاوه بر این افزایش ظرفیت تولید که با استفاده از جدید ترین فرآیند ها و استاندارد های تولید انجام خواهد شد ، Arkema قصد دارد با نصب پنل های خورشیدی ، الکتریسیته مورد نیاز کارخانه را تامین کند. Arkema همواره به دنبال توسعه مواد و فناوری های جدید بر اساس نیازمندی های مشتریان می باشد. این افزایش ظرفیت تولید رزین های سخت شونده با اشعه را افزایش داده و خدمات دهی به مشتریان در منطقه آسیا را بهتر خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا