اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Arkema و معرفی رزین های اکریلیک پلی ال آب پایه برای رنگ های صنعتی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Arkema یک بایندر پایه آب با عملکرد بالای جدید برای استفاده در رنگ های صنعتی با مقادیر VOC کمتر از 150 گرم بر لیتر معرفی کرده است. این بایندر جدید که با نام تجاری SYNAQUA 9511 به بازار عرضه می شود یک اکریلیک پلی ال امولسیونی می باشد که هم برای پوشش رویه و هم برای کاربرد های تک لایه مناسب می باشد. این بایندر برای محدوده گسترده ای از زیرآیند ها شامل فلزات، پلاستیک، شیشه، چوب یا بتن کف مناسب می باشد.

میزان گروه های هیدروکسیل در این اکریلیک پلی ال پایه آب ، 3 درصد می باشد. این بایندر بطور ویژه برای کاربرد های صنعتی طراحی شده است و جایگزین محصولات با VOC بالا می گردد. پوشش های ساخته شده با این بایندر ها دوام ، براقیت ، چسبندگی و مقاومت شیمیایی خوبی ایجاد می کنند. به گفته Claire Reynier مدیر بازاریابی بخش پوشش های صنعتی Arkema Coating Solutions ، امولسیون اکریلیک پلی ال SYNAQUA 9511 ، VOC پوشش ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و دارای عملکرد خوبی در سامانه های دو جزئی و تک جزئی کوره ای می باشد. ژ

مزایای استفاده از این بایندر به شرح زیر می باشد: – بر روی فلزات (پوشش رویه پلی اورتان دو جزئی): قابلیت تولید پوشش با VOCپایین (86 g/l) ، مقاومت شیمیایی بالا ، دوام بالا ، خواص مکانیکی خوب. – بر روی فلزات(پوشش رویه کوره ای تک جزئی) : قابلیت تولید پوشش با VOCپایین (100 g/l)، سختی بالا، مقاومت شیمیایی خوب و زردشدگی کم. – بر روی پلاستیک (پوشش پلی اورتان دو جزئی): قابلیت تولید پوشش با VOCپایین (85 g/l) ، چسبندگی خوب ، سختی بالا ، دوام بالا و مقاومت شیمیایی بالا. – بر روی شیشه (پوشش تک جزئی کوره ای): قابلیت تولید پوشش با VOCپایین (100 g/l)، سختی بالا، مقاومت خوب در برابر آب و مواد شیمیایی. به گفته Reynier هدف شرکت Arkema کمک به تولیدکنندگان رنگ در کاهش VOC پوشش ها می باشد و این شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات جدید جهت کاهش VOC می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا