اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Ashland افزودنی های جدید ترکننده سطح معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر Ashland نسل جدیدی از افزودنی های تر کننده سطح را معرفی کرد. تر کننده های Easy-Wet  فاقد سیلیکون بوده و بر پایه آلکیل پلی اتر پلی ال های اولیگومری می باشند. Easy-Wet بر پایه یک فناوری بی همتا می باشد که تعادل عالی بین خواص تر کنندگی و عدم ایجاد کف بر قرار می کند.

در نتیجه منجر به فیلم های فاقد نقص در پوشش ها می گردد. Super Wetting Agent Technology یکی از هفت فناوری می باشد که Ashland اخیرا ارائه کرده است. Super wetting agent دارای عملکرد عالی در کاربرد های پوشش های صنعتی مختلف شامل پوشش های چوب ، پوشش های فلزات ، پوشش های اتومبیلی ، جوهر های چاپ و پوشش های پلاستیک می باشد. استفاده از تر کننده های سطح برای تر شدن کامل سطح و دستیابی به فیلم فاقد نقص بویژه در پوشش های پایه آب ضروری می باشد. این افزودنی ها کشش سطحی آب را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند و خواص تر کنندگی عالی ایجاد می کنند. بعلاوه Easy-Wet باعث پایدار سازی کف نمی شود و در نتیجه از ایجاد حفره (crater) و عیب سوزنی شدن (pinhole) جلوگیری می شود.

تمام گریدها فاقد سیلیکون بوده و نیازمندی های biodegradability+ را بر آورده می سازند. این افزودنی ها نسبت به تر کننده های سیلیکونی و تر کننده های بر پایه فلوئورو کربن زیست سازگار تر می باشند و دارای یکی از پایین ترین سطوح VOC در صنایع رنگ می باشد. به گفته Chris Brown نایب رئیس بخش پوشش های Ashland ، وقتی یکی از محصولات Easy-Wet در پوشش های صنعتی استفاده شود، فیلم پوشش نهایی در چوب و سایر سطوح دارای خلل و فرج نفوذ می کند. در نتیجه سطح زیرآیند بطور کامل تر می گردد. این فناوری یک فناوری جدید تغییر دهنده بازی در صنایع پوشش ها می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا