اخبار

اختصاصی بسپار/ Ashland غلظت دهنده فاقد زیست کش برای رنگ های پایه آب با عملکرد بالا معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Ashland غلظت دهنده سنتزی غیر یونی فاقد زیست کش جدیدی معرفی کرد. این غلظت دهنده که با نام تجاری Aquaflow ECO-300 به بازار عرضه می شود حاوی 100 درصد اجزای فعال می باشد و در رنگ ها و پوشش های پایه آب با عملکرد بالا استفاده می شود. این غلظت دهنده بصورت جامد می باشد.

غلظت دهنده های تجمعی سنتزی غیر یونی (NSAT) گرید Aquaflow در رنگ ها و پوشش ها از طریق برهمکنش با مولکول های خود و همچنین سایر اجزای موجود در فرمولاسیون رنگ باعث ایجاد غلظت می شوند. عوامل اصلاح کننده رئولوژی Aquaflow بر پایه پلی استال – پلی اتر های اصلاح شده با مواد آبگریز (HM-PAPE)می باشند و جهت جایگزینی غلظت دهنده های پلی اورتانی (HEUR) طراحی شده اند. این غلظت دهنده ها در ترکیب با غلظت دهنده های هیدروکسی اتیل سلولز (HEC/HMHEC) و سایر اتر های سلولزی غیر یونی دارای عملکرد مناسبی می باشند. به گفته Ludger Kueper مدیر بازاریابی بخش پوشش های ساختمانی Ashland در اروپا ، شرکت Ashland همواره به دنبال توسعه محصولات زیست سازگار می باشد. غلظت دهنده جدید Aquaflow ECO-300 فاقد زیست کش بوده و دارای 100 درصد مواد فعال می باشد.

این غلظت دهنده برخلاف غلظت دهنده های مایع در کیسه های کاغذی بسته بندی می شود. بنابراین میزان مصرف پلاستیک کاهش می یابد. در نتیجه تولید گاز های گلخانه ای نیز کاهش می یابد. با توجه به سبک تر بودن در حمل و نقل آن مصرف سوخت کاهش یافته و در نتیجه تولید دی اکسید کربن تا 80 درصد کاهش می یابد. شرکت Ashland همواره به دنبال توسعه فناوری های جدید برای بهبود فرآیند ها ، کاهش آثار زیست محیطی ، حفظ منابع طبیعی جهان و بهبود کیفیت زندگی می باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا