اخبار

اختصاصی بسپار/ Axcentive فناوری جدید EXOCOAT را معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Axcentive فناوری EXOCOATرا جهت طوقه چرخ خودرو معرفی کرد. Axcentive در نمایشگاه ECS 2023 این محصول را به نمایش گذاشت.

در نمایشگاه طوقه های چرخ خودرو که با فناوری EXOCOAT پوشش داده شده و سپس آغشته به آلودگی شده بودند نشان داده شد که به راحتی تمیز شدند. در بیشتر کار های صنعتی فناوری EXOCOAT می تواند جایگزین رزین های با دوام بر پایه فلوئور مثل FEVE ، PVDF و PTFE شود. به علاوه فناوری پری سرامیک EXOCOAT دارای خواص چسبندگی بهتری می باشد و عیب ور آمدن (کنده شدن) که از نقایص رزین های فلوئورینه می باشد در این فناوری مشاهده نمی گردد. این پوشش به سادگی و بوسیله اسپری بر روی طوقه های آلومینیومی چرخ خودرو اعمال می شود. این پوشش در برابر مواد شیمیایی مقاوم است. همچنین در آزمون CASS (Copper Accelerated Salt Spray) بیش از یک هفته دارای مقاومت مناسب می باشد. فناوری preceramic می تواند برای اعمال در دمای محیط، پخت در کوره و حتی کاربرد در کلاف پوشانی (پخت در دمای 250 درجه سانتیگراد به مدت 3 ثانیه) طراحی گردد.

Axcentive برای سومین سال پیاپی جایزه مدال پلاتینیوم را از EcoVadis دریافت کرد. EXOCOAT یک نانو پوشش شفاف آبگریز و چربی گریز می باشد. در برابر مواد شوینده و سایش مکانیکی مقاوم می باشد و به آسانی تمیز می شود. Axcentive یک شرکت دانش بنیان واقع در فرانسه و سنگاپور می باشد که توسعه دهنده و تولید کننده محصولات جدید بر پایه مواد شیمیایی بی همتا می باشد.

این شرکت در زمینه پوشش ها، پوشش های هوشمند، مواد ضد عفونی کننده، جوهر های چاپ، چسب ها، پلاستیک ها و صنایع آرایشی فعالیت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا