اخبار

اختصاصی بسپار/ BASF ظرفیت تولید بایندر های دیسپرسیونی خود در اندونزی را افزایش می دهد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر BASF اعلام کرد که برای افزایش ظرفیت تولید پلیمر های دیسپرسیونی در کارخانه Merak اندونزی سرمایه گذاری خواهد کرد. این سرمایه گذاری با توجه به رشد مصرف در صنایع بسته بندی منطقه ASEAN (جایی که بزرگترین تولید کنندگان کاغذ و مقوا در آن قرار دارند) انجام خواهد شد.

به گفته Bir Darbar Mehta نایب رئیس Dispersion Asia Pacific, BASF ، با افزایش ظرفیت در کارخانه Merak این شرکت قادر خواهد بود نیاز های در حال رشد بازار های آسیای جنوب شرقی ، استرالیا و نیوزلند جهت دیسپرسیون های اکریلیک و استایرن – بوتادین را تامین کند. این سرمایه گذاری نشانه پاسخ سریع به نیاز مشتریان و توجه به افزایش تولید منطقه ای می باشد. همچنین موقعیت BASF را به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو در منطقه تقویت خواهد کرد. ASEAN یکی از بازار های با سریعترین رشد در بخش صنایع بسته بندی می باشد و تعداد زیادی از تولید کنندگان بزرگ کاغذ و مقوا در این منطقه فعالیت دارند. کارخانه Merak در نزدیکی شرکت تامین کننده منومر قرار دارد.

این افزایش ظرفیت در نیمه دوم سال 2023 به بهره برداری خواهد رسید. کارخانه Merak اندونزی در سال 1994 تاسیس شده استو در این کارخانه پلیمر های دیسپرسیونی جهت استفاده در پوشش های کاغذ ، پوشش های ساختمانی و کاربرد های ساختمان سازی تولید می گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا