اخبار

اختصاصی بسپار/ BASF ظرفیت تولید ضدکف های خود را در ترکیه افزایش می دهد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر BASF که یکی از بزرگترین تولید کنندگان افزودنی های مورد استفاده در صنایع پوشش ها می باشد اعلام کرد که ظرفیت تولید ضد کف های خود در کارخانه Dilovasi ترکیه را افزایش داده است. خط تولید جدید ظرفیت تولید کارخانه را افزایش می دهد و اجازه می دهد تا BASF بتواند تقاضای در حال رشد برای محصولات با عملکرد بالای Foamster و Foamstar را جهت بازار های افریقا ، خاورمیانه و جنوب شرق اروپا تامین نماید.

با افزایش ظرفیت تولید ، BASF قادر خواهد بود خدمات بهتری به مشتریان خود در این منطقه ارائه نماید و محصولات در زمان کمتری به دست مشتریان خواهد رسید. همچنین خط تولید جدید به BASF کمک می کند تا بتواند نشر آلاینده های هوا (ناشی از حمل و نقل) را به علت کاهش قابل توجه فاصله بین محل تولید و محل مصرف کاهش دهد. کارخانه Dilovasi ترکیه نقش مهمی در بخش افزودنی های BASF دارد.

این کارخانه یکی از مهمترین تولید کنندگان محصولات Dispex AA و ضد کف های می باشد. چندی پیش ظرفیت تولید پخش کننده های پلی اکریلیک در این واحد افزایش داده شده بود. با این افزایش ظرفیت اخیر در تولید ضد کف ها ، این کارخانه دارای موقعیت مهمی در بخش افزودنی های شرکت BASF شده است. ضد کف ها یکی از افزودنی های ضروری جهت تولید رنگ ها ، پوشش ها و جوهر های چاپ می باشند.

این مواد علاوه بر جلوگیری از اتشکیل کف ، مانع ایجاد عیوب سطحی در فیلم رنگ نیز می گردند. محصولات Foamster و Foamstar شرکت BASF به دلیل عملکرد بالا در کاربردهای ضد کف دارای شهرت بالایی می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا