اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ BASF نئوپنتیل گلایکول مورد نیاز شرکت KHUA را تامین می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر BASF و Zhejiang Guanghua Technology (KHUA) موافقت نامه ای برای تامین نئو پنتیل گلایکول (NPG) از کارخانه Zhanjiang Verbund شرکت BASF امضا کردند.

این قرارداد پیشرفت بزرگی در روابط بین این دو شرکت می باشد. KHUA تولید کننده رزین های پلی استر اشباع جهت صنایع پوشش های پودری در چین می باشد. KHUA قصد دارد یک کارخانه تولیدی جدید با ظرفیت تولید سالانه صد هزار تن برای رزین های پوشش های پودری تاسیس کند. این کارخانه در Donghai Island, Zhanjiang Economic & Technological Development Zone تاسیس خواهد شد. BASF در همین منطقه در حال ساخت یک کارخانه پیشرفته تولید نئو پنتیل گلایکول با ظرفیت تولید سالانه 80000 تن می باشد. به گفته Vasilios Galanos نایب رئیس بخش مواد واسطه BASF در منطقه آسیا – اقیانوسیه ، این همکاری با KHUA به نفع هر دو شرکت می باشد و به برآورده کردن تقاضای در حال رشد برای پوشش های پودری در چین و منطقه آسیا  اقیانوسیه کمک می کند. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده کارخانه جدید نئو پنتیل گلایکول در Zhanjiang Verbund در سه ماهه چهارم سال 2025 به بهره برداری خواهد رسید.

با افتتاح این کارخانه، ظرفیت تولید جهانی نئو پنتیل گلایکول BASF از 225 هزار تن به 335 هزار تن خواهد رسید. این کارخانه جدید پنجمین کارخانه BASF برای تولید نئو پنتیل گلایکول می باشد. NPG یک ماده واسطه می باشد که عمدتا در تولید رزین های پوشش های پودری استفاده می شود. این پوشش های پودری جهت لوازم خانگی و صنایع ساختمانی استفاده می گردند. پوشش های پودری فاقد ترکیبات آلی فرار (VOC) می باشند و به حفظ محیط زیست کمک می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا