اخبار

اختصاصی بسپار/ BRB ترکننده سطح جدیدی را معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر BRB International زیر مجموعه PETRONAS Chemicals Group Berhad (PCG) می باشد. این شرکت در سال 1981 تاسیس شده است.

در حال حاضر دارای بیش از 400 کارمند در 16 واحد می باشد. این شرکت تولید کننده انواع سیلیکون ها شامل مواد واسطه سیلیکونی، افزودنی های سیلیکونی، امولسیون های سیلیکونی، رزین های سیلیکونی، الاستومر های سیلیکونی و سیلان ها می باشد. محصولات آن در صنایع مختلف شامل ساختمانی، بهداشتی، غذایی، پوشش ها و جوهر های چاپ، پلاستیک، لاستیک و تصفیه آب استفاده می شوند. BRB اخیرا تولید افزودنی ترکننده سطح جدیدی را آغاز کرده است. BRB Siloen WA 264 بر پایه فناوری پلی اتر سیلوکسان می باشد و در برابر آب پایدار می باشد.

این افزودنی جهت پوشش های پایه آب، overprint varnish، جوهر های چاپ و همچنین چسب ها طراحی شده است. BRB Siloen WA 264 کشش سطحی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و بنابراین تر شدن زیرآیند را بهبود می دهد. این افزودنی دارای پایداری هیدرولیتیکی خوبی می باشد و می تواند در محدوده pH بین 4 تا 10 بدون تخریب شدن، کشش سطحی را کاهش دهد. BRB Siloen WA 264 بطور ویژه برای سامانه های فاقد حلال کمکی مناسب می باشد. این افزودنی تاثیری بر روی پایداری کف ندارد. همچنین هیچ اثری بر روی چسبندگی بین لایه ای نمی گذارد. همچنین این افزودنی لغزندگی سطح را افزایش می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا