اخبار

اختصاصی بسپار/ BYK یک واحد جدید برای تولید واکس های دیسپرسیونی پایه حلال تاسیس می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر BYK Additives ساخت یک کارخانه جدید در سایت Deventer هلند را در تاریخ 11 ماه January سال 2024 جشن گرفت. در کارخانه جدید واکس های دیسپرسیونی پایه حلال تولید خواهد شد. این کارخانه به پیشرفته ترین تجهیزات مجهز می باشد و به تامین تقاضای در حال رشد مشتریان برای این محصولات کمک خواهد کرد. واکس های دیسپرسیونی پایه حلال در پوشش های اتومبیلی ، کلاف پوشانی و پوشش قوطی ها ، جوهر های چاپ ، پوشش های چوب و پوشش های صنعتی استفاده می شوند. پیش بینی می شود در اواخر سال 2026 تولید این واحد در مقیاس تجاری آغاز شود.

Nouryon ظرفیت تولید سیلیکای کلوییدی خود را افزایش داد.
Nouryon که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد شیمیایی ویژه می باشد اعلام کرد که کار افزایش ظرفیت تولید محصولات Levasil colloidal silica را تکمیل کرده است. بدین ترتیب ظرفیت تولید این محصولات در کارخانه Green Bay, Wisconsin امریکا حدود 50 درصد افزایش می یابد. این افزایش ظرفیت با توجه به افزایش تقاضا برای سیلیکای کلوییدی بویژه در امریکای شمالی انجام گرفته است.

Levasil از دو جزء طبیعی (آب و شن) تشکیل شده است. این محصولات به عنوان ساینده های high-tech در صنایع الکترونیک جهت شکل دهی و پولیش سیلیکون و فلزات استفاده می شوند. Nouryon دارای 8 واحد تولیدی در سرتاسر جهان برای تولید Levasil می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا