اخبار

اختصاصی بسپار/ Carboline پوشش اورتانی تک لایه جدیدی برای پوشش دهی خطوط لوله معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Carboline اعلام کرد که تولید پوشش جدید Carbothane DTM Mastic را آغاز کرده است. این محصول یک پوشش تک لایه ماستیکی می باشد که برای تعمیرات اضطراری یا پروژه هایی که باید به سرعت مورد بهره برداری قرار بگیرند ایده آل می باشد. Carbothane DTM Mastic یک هیبرید اورتانی می باشد که دارای عملکرد استثنایی بر روی سطوح فولادی با حداقل آماده سازی می باشد. خواص ماستیکی آن باعث حفاظت خوردگی عالی می شود. این پوشش حفظ رنگ و حفظ براقیت خوبی دارد و این خواص آن نسبت به پوشش های اپوکسی ماستیک بسیار بهتر می باشد.

به گفته Jeff Anderson نایب رئیس اجرایی Quality, R&D and Commercial Resources ، ارزش محصول Carbothane DTM Mastic در بازار شناخته شده است. این پوشش تک لایه دارای حفاظت خوردگی عالی و جذابیت بصری مناسبی می باشد. این پوشش دارای عملکرد استثنایی بر روی سطوح با آماده سازی حداقل می باشد. بنابراین برای تعمیرات موضعی یا اضطراری ایده آل می باشد.

در July سال 2023 ، Carbothane DTM Mastic بطور آزمایشی برای تعمیر یک خط لوله در Philadelphia که دچار خوردگی و تغییر رنگ شده بود مورد استفاده قرار گرفت. محصول در شرایط سخت ( شامل آماده سازی حداقلی ، وجود رطوبت و دما های بسیار بالای تابستان) و با دست اعمال شد. یک سطح هموار با عملکرد خوب ایجاد شد. به گفته Justin Manuel این اعمال آزمایشی و سایر موفقیت ها نشان می دهد که Carbothane DMT Mastic دارای عملکرد خوبی جهت پروژه های اضطراری و پیش بینی نشده می باشد. هر محصولی برای حل مشکل ویژه ای طراحی می شود. بنابراین پاسخ مثبت بازار در مورد Carbothane DTM Mastic نشانه خوبی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا