اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ CHINACOAT 2023 نمایشگاهی سالانه برای صنعت پوشش

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر نمایشگاه پوشش CHINACOAT آخرین بار در سال 2019 در چین برگزار شد و اکنون بار دیگر دروازه‌های خود را به روی بازدیدکنندگان جهانی باز خواهد کرد. نمایشگاهی که در 15 تا 17 نوامبر در مرکز نمایشگاه بین‌المللی جدید شانگهای (SNIEC) برگزار می‌شود، 7.5 سالن نمایشگاه را پوشش می‌دهد (سالن E2، E3، E4، E5، E6، E7، E8 و E9) که در مساحت ناخالص نمایشگاهی بیش از 70000 متر مربع بر پا خواهند شد. بیش از 900 غرفه دار از 30 کشور و منطقه طیف گسترده ای از محصولات، خدمات و راه حل‌ها را به نمایش می‌گذارند. این یک رویداد جهانی خواهد بود که هیچ نقش آفرینی در صنعت پوشش و بسته بندی نباید آن را از دست بدهد.

موضوعات نمایشگاه شامل دسته بندی زیر می‌شود:
مواد اولیه برای تولید پوشش، جوهر و چسب
کارخانه‌ها و تاسیسات تولید/بسته بندی
اندازه گیری و آزمون پوشش‌ها برای QC/R&D
فناوری پوشش‌های پودری
فناوری و محصولات UV/EB
ایمنی، بهداشت و محیط زیست (SHE) و سایر خدمات
پوشش‌ها، جوهرهای چاپ و محصولات چسب

نمایش برخط
CHINACOAT 2023 به ارائه یک نمایش برخط ادامه می‌دهد و به غرفه داران کمک می‌کند که بیشتر در معرض بازدیدکنندگان قرار بگیرند و بتوانند در سراسر جهان ارتباط‌های لازم را برقرار کنند. به این ترتیب ترکیب تبلیغاتی را برای شرکت کنندگان گسترش می‌دهد.
در این نمایشگاه پلتفرم خدمات رسانه فنی صنعت پوشش چین به عنوان ارائه‌دهنده رسمی تولید ویدیو منصوب شده است و از غرفه‌داران در محل سالن نمایشگاه بازدید کرده و فیلم تهیه می کند. تا به این ترتیب محصولات مختلف را در قالب مصاحبه معرفی کنند و به بازدیدکنندگان جهانی فیلم‌هایی را در زمان واقعی نشان دهند تا تعامل‌ها افزایش یابد. ویدیوهای ویرایش شده تا روز بعد در کانال‌های رسمی مختلف این نمایشگاه و همچنین کانال‌های رسمی شانگهای PCI&KM با مجموع بیش از 123000 دنبال‌کننده بارگذاری خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا