اخبار

اختصاصی بسپار/ Clariant آخرین نوآوری های مواد افزودنی را در NPE 2024 به نمایش می گذارد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Clariant آخرین راه حل های خود در خصوص مواد افزودنی را که هر دو عملکرد و پایداری را ارائه می دهد، برای صنایع محتلف از خودرو گرفته تا بسته بندی و محصولات مصرفی تا ساخت و ساز، در NPE 2024 در اورلاندو، فلوریدا، ایالات متحده، در تاریخ 6 تا 10 می به نمایش خواهد گذاشت.

موم های Licocare RBW Vita
موم‌های Licocare RBW Vita بر پایه مواد اولیه ی زیستی تجدیدپذیر از جمله موم سبوس برنج هستند که یک ماده خام غیرغذایی با حداقل 98 درصد شاخص کربن تجدیدپذیر است. این مواد جایگزینی طبیعی برای موم های سنتی مونتان (لیگنیت یا زغال سنگ) هستند.
این موم ها برای بسیاری از بسپارها به ویژه نایلون، پلی استر، پی وی سی و سایر بسپارهای مهندسی مناسب هستند، این موم ها همان ویژگی های روان سازی، پراکنش، رهاسازی و هسته زایی را به عنوان معادل موم مونتان ارائه می کنند و در عین حال به اهداف پایداری نیز پایبند هستند.

نمونه ی Addworks با راه حل های افزودنی
AddWorks TFB 117 به بهبود کیفیت الیاف نایلون، تثبیت و یکدست کردن فرآیند تولید الیاف کمک می کند. از رنگ محافظت می‌کند، پایداری حرارتی و خواص مکانیکی الیاف نایلون را بهبود می‌بخشد، تولید را با به حد اقل رساندن شکستگی الیاف، حتی در دماهای پایین‌تر یا سرعت‌های بالا تضمین می‌کند.
AddWorks AGC 970 G و 102 G راه حل های جدید پیشرفته برای مالچ و فیلم های گلخانه ای هستند که کاربردهای کلیدی در صنعت فیلم پلاستیکی کشاورزی اند. این محصولات نیاز بازار را در زمینه ی صنعت فیلم کشاورزی، مانند ایجاد بازده محصول بالا، استفاده بهینه تر از مواد شیمیایی کشاورزی و استفاده پایدارتر از پلاستیک ها برطرف می کنند.

Exolit OP 1400
Exolit OP 1400 یک تأخیر انداز شعله با کارایی بالا و بدون هالوژن است که به روندی کلیدی در حمل و نقل الکترونیکی، یعنی برای شارژ در ولتاژهای بالاتر برای شارژ سریعتر با افزایش مقاومت ردیابی می پردازد. علاوه بر این، نسخه ی Exolit OP Terra، بر پایه ی کربن تجدیدپذیر، به صنعت در گذار به سمت اقتصاد چرخشی کمک خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا