اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Clariant با نمایش جدیدترین مواد افزودنی در Chinaplas2024

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Clariant آخرین مجموعه از افزودنی‌های خود را با ارائه کارایی و پایداری در CHINAPLAS 2024 به نمایش گذاشت.

موم های Licocare RBW Vita
موم‌های Licocare RBW Vita شرکت Clariant بر پایه مواد اولیه تجدیدپذیرمثل موم سبوس برنج زیستی از مواد غیرغذایی ساخته شده‌اند که حداقل 98 درصد کربن تجدیدپذیر در خود دارند.
این محصولات با عملکرد و پایداری برتر، جایگزینی طبیعی برای موم‌های سنتی زغال سنگ هستند. موم ها با انواع بسپارها به ویژه نایلون، پلی استر، پی وی سی و انواع بسپارهای مهندسی سازگاری بالایی دارند.
موم‌های Licocare RBW Vita همان ویژگی‌های روان‌کنندگی، پراکنش، رهاسازی و هسته‌زایی را مانند موم‌های مونت مونتان دارند.

مجموعه AddWorks با پایدار کننده های جدید
Clariant به طور پیوسته مجموعه ی راه حل های افزودنی خود را توسعه می دهد. مجموعه AddWorks آن بر روی شیمی محصول با عملکردهای خاص و فیزیک آن برای امکان جابجایی و فرآورش مواد تمرکز دارد.
AddWorks TFB 117 کیفیت الیاف نایلون را بهبود می بخشد، فرآیند تولید الیاف را تثبیت و یکنواخت می کند. از رنگ محافظت می‌کند، پایداری حرارتی و خواص مکانیکی الیاف نایلون را بهبود می‌بخشد، چرخش‌پذیری صاف را با شکستگی کمتر رشته، حتی در دماهای پایین‌تر یا سرعت‌های بالا تضمین می‌کند.
AddWorks PKG 113 با افزایش رنگ و ترانمایی، محافظت فوق‌العاده‌ای از ذوب بسپار، بهره‌وری و کیفیت بالای فیلم را ارائه می‌کند. همچنین امکان حفظ رنگ عالی را فراهم می کند، فرآیندهای پوشش فلز را تسهیل می کند و مصرف انرژی را کاهش می دهد.
در نمایشگاه Clariant AddWorks PPA به عنوان خط تولید آتی بدون PFAS شرکت برای ترکیبات کمکی فرآورش بسپار، که برای کاربرد رانشگری پلی اولفین طراحی شده است، به نمایش گذاشته می شود.

مواد افزودنی برای خودروی برقی
Exolit OP 1400 از Clariant یک ضد شعله بدون هالوژن با کارایی بالا است که به یک روند کلیدی در وسایل نقلیه برقی می پردازد یعنی شارژ با ولتاژهای بالاتر برای شارژ سریعتر.
استفاده از 1000 ولت در شارژرهای معاصر مجموعه متفاوتی از خطرات را در پی دارد. Exolit OP 1400 این نیازها (یعنی رفع خطرات) را برآورده می کند که موادی با تاخیر در شعله بالاتر و مقاومت بیشتر در برابر ردیابی الکتریکی دارند.
علاوه بر این، نسخه Exolit OP Terra، از کربن تجدیدپذیر، به صنعت در انتقال به سمت چرخشی تر شدن کمک خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا