اخبار

اختصاصی بسپار/ Clariant تر کننده ها و پخش کننده های جدیدی برای رنگ های آب پایه معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Clariant یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد شیمیایی ویژه می باشد که بر روی حفظ محیط زیست تمرکز دارد.

Clariant اخیرا تولید مجموعه ای از تر کننده ها و پخش کننده ها را جهت پوشش های پایه آب آغاز کرده است. این افزودنی ها تولید کنندگان پوشش ها را قادر می سازد تا open time را در لاک های اکریلیک و لاک های پلی اورتان افزایش دهند. به گفته Sebastian Prock رئیس بازاریابی بخش صنعتی شرکت Clariant، با انتقال از سامانه های رنگ پایه حلال به پایه آب، کنترل خشک شدن و فرآیند تشکیل فیلم به یک مساله مهم برای تمام فرمول نویسان تبدیل شده است. بویژه در بازار پوشش های صنعتی و تزیینی، افزایش زمان کاری برای اصلاح خطا های رنگ آمیزی بر روی فیلم تازه اعمال شده و جلوگیری از باقی ماندن اثر قلم مو امر مهمی می باشد.

Clariant افزودنی های جدیدی به منظور افزایش زمان کاری (open time) توسعه داده و به بازار عرضه کرده است. Clariant برای ارزیابی افزودنی ها در سامانه رنگ ها از دو روش جدید تست open time استفاده کرده است. روش های استاندارد متداول دارای قابلیت دوباره تولید پایینی می باشند.

این تر کننده ها و پخش کننده ها علاوه بر بهبود open time، بسیاری از مشکلات فرمول نویسان رنگ را برطرف می کنند. افزودنی های چند منظوره باعث بهبود براقیت ، همترازی سطح ، مقاومت در برابر شره و block resistance می گردند. به گفته Zhigang Miao رئیس بخش صنعتی BU Care Chemicals Clariant، تعیین کمی open time برای مقایسه دقیق افزودنی های رنگ و عملکرد آنها دارای اهمیت بالایی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا