اخبار

اختصاصی بسپار از چایناپلاس/ Coperion در ChinaPlas2024 فناوری‌های کلیدی برای فرآورش پلاستیک را به نمایش گذاشت

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر  Coperion فناوری‌های کلیدی را برای ترکیب و بازیافت پلاستیک در CHINAPLAS 2024 در شانگهای چین در تاریخ 23 تا 26 آوریل (4 تا 7 اردیبهشت 1403) ارائه خواهد کرد.

رانشگر دو ماردان STS
محور اصلی نمایشگاه، رانشگر دو ماردان STS 75 Mc PLUS خواهد بود. گشتاور ویژه رانشگر دو ماردان STS از 11.3 به 13.6 Nm/cm³ افزایش یافته است. بنابراین، کیفیت محصول را بهبود می‌بخشد و تا 20٪ توان عملیاتی بالاتری خواهد داشت.
مجهز به موتور پرقدرت و جعبه دنده ای است که به طور خاص برای گشتاور بالا طراحی شده است. مواد ثابت شده با کارایی بالا برای محورهای ماردان، انتقال گشتاور کامل از جعبه دنده به ماردان را تضمین می‌کند.

نرم افزار بازیافت PET
در CHINAPLAS، دو شرکت Coperion و Herbold Meckesheim یک نرم افزار بازیافت PET، شامل مؤلفه‌های کلیدی بازیافت و جزئیات فنی فرآیند در هر مرحله از فرآیند و بازده بالای هر جزء را به نمایش خواهند گذاشت. این فناوری یک سیستم عامل (OS) یا محیط برنامه نصب شده نرم افزاری است که از سخت افزار اختصاصی تقلید می‌کند. تجربه کاربر نهایی هنگام استفاده از از آن معادل تجربه استفاده از سخت افزار اختصاصی است.
کارخانه‌ی بازیافت این دو شرکت، کل زنجیره‌ی فرآیند بازیافت پلاستیک را پوشش می‌دهد – از فرآورش مکانیکی، از جمله خرد کردن، شستشو، جداسازی، خشک کردن و … گرفته تا جابجایی مواد فله و همچنین خوراک دهی و رانشگری و … تا فرآورش و دانه سازی.

خوراک دهنده‌ی تعویض سریع Coperion K-Tron T35-QC
خوراک دهنده‌ی با قابلیت تعویض سریع Coperion K-Tron K2-ML-D5-T35 در CHINAPLAS نمایش داده خواهد شد. این خوراک دهنده مجهز به گیرنده‌ی خلاء (vacuum reciever) 2415 برای شارژ مجدد است. خوراک دهنده‌ی (QC) T35/S60 برای کاربردهایی طراحی شده است که نیاز به تغییر سریع مواد و راحتی و سرعت تمیز کردن دارند. خوراک دهنده‌ی QC امکان جدا کردن سریع کل ماژول تغذیه را با پیچ‌هایی در محل برای جایگزینی با واحد دوم فراهم می‌کند.
فعال کننده جامد حجیم هوشمند ActiFlow که به طور خاص برای خط خوراک دهنده‌های وزن سنجی Coperion K-Tron طراحی شده است، به طور قابل اعتمادی از پل زدن و سوراخ شدن مواد حجیم منسجم در قیف‌های فولادی ضد زنگ بدون هم زدن داخلی قیف جلوگیری می‌کند. ارتعاشات ملایمی را روی دیواره قیف اعمال می‌کند و به این وسیله مواد موجود را با دامنه و فرکانس بهینه با دقت حرکت می‌دهد که به طور خودکار توسط کنترل کننده بر اساس جریان مواد حجیم تنظیم می‌شود.
گیرنده‌های خلاء سری 2400 یک سامانه توالی‌یابی با ظرفیت بالا را ارائه می‌کنند که عمدتاً در مواردی که سرعت انتقال بیشتر یا مسافت‌های طولانی نیاز است، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گیرنده‌ها برای انتقال پنوماتیک پودر، گلوله‌ها و مواد دانه ای با سرعتی بین 327 تا 6804 کیلوگرم در ساعت (720 تا 15000 پوند در ساعت) طراحی شده اند.

خط ProRate PLUS
علاوه بر این، Coperion K-Tron خوراک دهنده‌ی تک ماردان S ProRate PLUS با اندازه از پیش تنظیم شده را ارائه می‌دهد که مجهز به گیرنده 2410 برای شارژ مجدد است. این محصول برای مواد فله ای با جریان آزاد به شیوه ای مطمئن طراحی شده است.
Coperion همچنین خط ProRate PLUS را با خوراک دهنده‌ی دو ماردان PLUS-MT به ویژه برای استفاده از پودرها توسعه داده است.
سایر محصولات Coperion در نمایشگاه شامل رانشگر دو ماردان Coperion ZSK 26 Mc18 با خوراک دهنده‌ی دو ماردان C/S-LW-NT28 از Colormax Systems، خوراک دهنده‌ی دو ماردان K-ML-SFS-KT20 و شیر چرخشی فشار بالا CVH 550 برای دانه‌ها خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا