اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Coperion: مرکز نوآوری بازیافت پلاستیک می سازد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر با توجه به افزایش تقاضای جهانی برای اقتصاد چرخشی در صنعت پلیمر و پلاستیک، روند واضحی به سمت بازیافت بیشتر در سال‌های اخیر پدیدار شده است.

Coperion، نه تنها با سیستم‌ها و فرآیندهای طراحی شده برای بازیافت، بلکه اکنون با مرکز نوآوری بازیافت جدید خود نیز با این روند همراهی کرده است. در آینده، مشتریان می‌توانند به همراه کارشناسان Coperion محصولات جدید و فرآیندهای بازیافت را در آنجا توسعه و آزمایش کنند. در این پروژه، تمام مراحل ضروری بازیافت، از انتقال و دوزینگ مواد گرفته تا اکستروژن، دانه بندی و پس پردازش مواد، پوشش داده شده است. علاوه بر این، Coperion قصد دارد فعالیت‌های تحقیقاتی خود را برای بازیافت پلاستیک در مرکز نوآوری بازیافت جدید متمرکز کند.

مارکوس پرزر، رئیس بخش پلیمر و مدیر عامل Coperion GmbH، تاکید می‌کند: «تقاضای جهانی برای راه‌حل‌های بازیافت پیشرفته و کارآمد برای پلاستیک‌ها در سال‌های آینده با توجه به الزامات فزاینده قوانین زیست محیطی، از جمله در چارچوب قراردادهای سبز جدید اروپا و تغییر رفتار مصرف کننده و آگاهی زیست محیطی به روند افزایشی خود ادامه خواهد داد.

مارینا ماتا، رهبر تیم مهندسی پلاستیک فناوری فرآیند در Coperion، توضیح می دهد: “با این مرکز فنی پیشرفته، ما به مشتریان خود راه حلی درجه یک برای توسعه فرآیندها و محصولات آنها ارائه می‌دهیم. علاوه بر راه‌حل‌هایی برای بهبود فرآیند و محصول برای بازیافت مکانیکی زباله‌های صنعتی و خانگی، ما همچنین می‌توانیم با مشتریان خود برای توسعه و آزمایش راه‌حل‌های نوآورانه برای سایر فرآیندهای بازیافت رایج کار کنیم، بنابراین به پایداری بیشتر کمک کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا