اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Covestro: مواد جدید و فوق بادوام برای مراقبت‌های بهداشتی و علوم زیستی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر تمام محصولات در هر گونه کاربرد از مراقبت‌های بهداشتی و علوم زیستی گرفته تا ساخت و ساز همه یک چیز مشترک دارند. باید سخت و بادوام باشند و در عین حال که یکپارچگی ساختاری خود را حفظ می‌کنند، در برابر استفاده روزمره مقاوم باشند.

در همین راستا، Covestro، تولید کننده‌ی پیشرو در زمینه‌ی بسپارهای پیشرفته و پلاستیک‌های با کارایی بالا در ایالات متحده و سراسر جهان، پلی کربنات Makrolon® 3638 را ارائه کرده است. این ماده‌ی جدید دارای مزایای متعددی است، از جمله:

  • دوام بالا در شرایط برودتی تا سِتَروَن شدن (sterilization) با بخار و نیز مقاومت ضربه ای و شکل پذیری بالا
  • بهترین مقاومت شیمیایی در بین محصولات مشابه خود در برابر مواد شیمیایی روزمره
  • گونه‌ی پزشکی با آزمایش زیست سازگاری مطابق با USP Class I، ISO 10993-5 و ISO 10993-10 و مطابق با الزامات مربوط به کاربردهای تماس با پوست
  • کیفیت تماس با غذا
  • قابلیت سترون شدن با استفاده از روش‌های رایج در صنعت مراقبت‌های بهداشتی
  • پردازش سازگار و کارآمد برای هر دو روش قالب گیری تزریقی و دمشی

صنایع مراقبت‌های بهداشتی و علوم زیستی هر روزه  در حال ارائه دستگاه‌ها و درمان‌های جدید تقویت کننده و نجات دهنده‌ی زندگی انسان‌ها هستند. این فرصتی است که شرکت Covestro با ارائه یک ماده مناسب با مشخصات خاصی که برای این کاربردهای دقیق مورد نظر است، نیازها را برآورده کند. Covestro با استفاده از منابع جهانی خود می‌تواند پلی کربنات‌های گونه‌ی پزشکی خود را در هر کجا که در سراسر جهان مورد نیاز است، ارائه دهد. به دلیل همین در دسترس بودن جهانی، همراه با نمونه کارها و تخصص فنی قوی بیش از 50 سال است که تامین کننده منتخب صنعت مراقبت‌های بهداشتی بوده است.

هدف Covestro این است که کاملاً چرخشی شود. این ماده می‌تواند مدل‌های کسب و کار چرخشی را با پشتیبانی از بازیافت حلقه بسته و باز فعال کند. همچنین می‌تواند به کاهش ردپای کربن کمک کند.

پلی کربنات‌های Covestro در برخی از ضروری‌ترین دستگاه‌های پزشکی فناوری مدرن یافت می‌شوند و نقش مهمی در توسعه نسل بعدی فناوری نجات‌دهنده دارند. پلی کربنات‌های Covestro که در کاربردهایی استفاده می‌شوند که در آن استحکام، ترانمایی (transparency) و چقرمگی ضروری است، نمونه ای از نوآوری، ایمنی و زیست سازگاری است که طراحان و سازندگان بهداشت و علوم زیستی در سراسر جهان با آن آشنا شده اند و به آن اعتماد دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا