اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Creative جوهر radio opaque جدیدی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Creative Materials جوهر radio opaque جدیدی با نام تجاری 125-09TS معرفی کرد. این محصول دارای مقاومت سایشی بالا، انعطاف پذیری خوب و مقاومت حلالی خوب می باشد. این محصول بی همتا برای اعمال بوسیله چاپ اسکرین، تزریق بوسیه سرنج و drop casting طراحی شده است.

مقاومت حلالی بالا اجازه می دهد تا بتوان از آن در محدوده گسترده ای از کاربرد های دستگاه های پزشکی جاییکه قابلیت دید تحت اشعه X، CT، CAT Scan و فرآیند های تشخیصی ماموگرافی اهمیت دارند، استفاده نمود. 125-09TS یک جوهر تک جزئی می باشد. مقاومت سایشی بسیار بالا و خواص الاستومری آن موجب دوام بالا در محیط های با شرایط شدید (شامل حلال ها و مواد شیمیایی) می گردد. این محصول دارای مقاومت خراشی بالایی می باشد و در برابر چین و چروک و خم شدن نسبت به سایر جوهر های موجود در بازار دارای مقاومت بهتری می باشد. کاربرد 125-09TS عبارتست از شیلنگ های پزشکی، سوند، بالون ها و الکترود ها.

125-09TS برای استفاده در محیط هایی که در معرض مواد شیمیایی مثل کتون ها، کاربیتول استات ها و الکل ها می باشند طراحی شده است. زیرآیند هایی که جوهر radio opaque بر روی آنها اعمال می شوند عبارتند از اورتان ها، الاستومر های ترموپلاستیک، پلی استر ها، پلی ایمید ها، پلی اتر بلاک آمید (Pebax)، سرامیک ها و فیلم های ویژه اکسید فلزی. Creative Materials تولید کننده چسب ها و جوهر های ویژه صنایع الکترونیک می باشد. این شرکت در سال 1987 در امریکا تاسیس شده است و تمام محصولات آن در ایالات متحده امریکا تولید می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا