اخبار

اختصاصی بسپار/ Dow Chemical: کارخانه‌های پلی‌اتیلن به دلیل تقاضای کم، محدود شدند

گروه ترجمه و تولید بسپار / ایران پلیمر با توجه به مشکلات لجستیک بین‌المللی و به ویژه ایالات متحده و دینامیک بازار اروپا، شرکت آمریکایی Dow Chemical در حال برنامه‌ریزی کاهش‌های گسترده تولید است. تولید کارخانه‌های پلی اتیلن طبق نامه مشتری به تاریخ 24 آگوست 2022، به ویژه در منطقه خلیج مکزیک تحت تأثیر قرار گرفته است. از آنجایی که تقاضای ضعیف در اروپا نیز به صراحت ذکر شده است، در اینجا نیز ممکن است فشار ایجاد شود؛ چیزی که خود این شرکت آن را تایید کرده است.

گفته می شود که کاهش در ایالات متحده حدود 15 درصد از ظرفیت جهانی پلی‌اتیلن این گروه را تشکیل می‌دهد و تا زمانی که تقاضا در اروپا کم باشد و زنجیره‌های لجستیکی تحت فشار باشند ادامه خواهد داشت. در این نامه آمده است که همه تعهدات همچنان انجام خواهد شد، اما با این اخطار کوچک که قطعاً باید با تامین‌کننده خود در تماس نزدیک باشید.

یکی از دلایل اصلی این کاهش شدید، ظرفیت ذخیره سازی خود شرکت است که در حال رسیدن به محدودیت‌های خود است – مشابه بسیاری از شرکت‌ها در چین. ترکیبی از افزایش سرسام‌آور هزینه‌های تولید و تقاضای کم باعث ایجاد مشکلات و ضررهایی در ترازنامه Dow در سه ماهه دوم سال 2022 شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا