اخبار

اختصاصی بسپار/ DSM رزین با VOC پایین جدیدی برای رنگ های ساختمانی معرفی کرد

بسپار / ایران پلیمر DSM اعلام کرد که تولید رزین جدیدی را جهت بازار های EMEA آغاز کرده است. این رزین جدید که با نام تجاری NeoCryl HP-4000 به بازار عرضه می شود عملکرد رنگ های ساختمانی را در محیط های با رطوبت بالا بهبود می دهد. این رزین دارای ترکیبات آلی فرار (VOC) پایینی می باشد. NeoCryl HP-4000 دارای نفوذپذیری خوبی در برابر بخار آب و خواص مقاومت آب عالی می باشد.

بنابراین علاوه بر ایجاد سطح زیبا ، خواص عملکردی خوبی نیز ایجاد می کند. با توجه به افزایش سطح استاندارد های زندگی در سراسر جهان ، مشتریان به دنبال پوشش های تزیینی با عملکرد بالاتر می باشند. با توجه به رفتار مصرف کنندگان ، تقاضا برای محصولاتی که مسائل مربوط به رطوبت را حل کنند در حال افزایش می باشد. در حال حاضر بیشتر محصولات موجود در بازار دارای خواص عملکردی پایین و مقاومت کم در برابر رطوبت و لکه ها می باشند. DSM برای حل این مشکل مشتریان خود در بازار های EMEA رزین جدید NeoCryl HP-4000 را توسعه داده است.

استفاده از این رزین مشکلات مربوط به محیط های با رطوبت بالا را از بین می برد. این رزین دارای زمان خشک شدن عالی و مقاومت خوب blocking می باشد. همچنین دارای خواص تمیز شوندگی خوبی می باشد. رنگ های ساخته شده با این رزین دارای دوام بالایی می باشند و بر روی محدوده گسترده ای از زیرآیند ها و در کاربرد های مختلف قابل استفاده می باشند. بعلاوه میزان ترکیبات آلی فرار NeoCryl HP-4000 پایین بوده و با بیشتر استاندارد ها مطابقت دارد. به گفته Gerjan van Laar مدیر بازاریابی DSM Resins & Functional Materials در منطقه EMEA ، این رزین جدید یک رزین اصلی برای تولید رنگ های ساختمانی در محیط های با رطوبت بالا می باشد و علاوه بر جنبه های تزیینی دارای خواص عملکردی خوبی نیز می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا