اخبار

اختصاصی بسپار/Eastman بهبود دهنده های چسبندگی جدیدی معرفی کرد.

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Eastman نسل جدیدی از بهبود دهنده های چسبندگی را معرفی کرد. با توجه به تغییرات جدید در قوانین اروپا و تغییر دسته بندی مواد سرطانزا ، تولید کنندگان رنگ ها و پوشش ها می توانند از این بهبود دهنده های چسبندگی جدید که مطابق با قوانین جدید می باشند استفاده نمایند.

بهبود دهنده های چسبندگی Advantis فاقد مواد خطرناک بوده و مطابق با قوانین جدید می باشند. محصولات Advantis شامل پلی اتیلن ها و پلی پروپیلن های اصلاح شده می باشند که چسبندگی به پلاستیک های فاقد آماده سازی و سطوح با چسبندگی ضعیف را بهبود می دهند. به گفنه Tom Klug مدیر بازاریابی بخش پوشش های خودرویی  شرکت Eastman ، با تغییر دسته بندی موادی مثل کومن به دسته سرطانزا ، دو راه پیش روی فرمول نویسان وجود دارد: 1- استفاده از همین مواد قبلی و استفاده از برچسب خطرناک بودن. 2- حذف یا محدود کردن استفاده از این مواد و استفاده از مواد جایگزین. به گفته Klug ، بهبود دهنده های چسبندگی Advantis یک جایگزین ساده برای کمک به مشتریانی است که می خواهند از مواد منطبق با قوانین جدید استفاده نمایند.

Advantis از سه طریق به بهبود چسبندگی کمک می کند. 1- بعنوان پرایمر بر روی زیرآیند 2- بعنوان لایه میانی بین لایه های پوشش 3- بعنوان یک ماده افزودنی در فرمولاسیون پوشش ها. به گفته فرمول نویسان تغییر دسته بندی مواد یک معضل بزرگ در صنایع می باشد. شرکت Eastman به همین دلیل محصولات جدید را برای جایگزینی بهبود دهنده های چسبندگی متداول طراحی و تولید کرده است. بهبود دهنده های چسبندگی Advantis بطور تجاری و به شکل های رزین جامد ، محلول و دیسپرسیون پایه آبی موجود می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا